283

Мақолада транспорт хизматлари бозорида самарали фаолиятни таъминлашда маркетингнинг ўрни ва роли, корхонанинг маркетинг хизмати ташкилий-функционал тузилмаси ва унинг самарадорлигини баҳолаш усули ёритиб берилган

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-08-2021
  • Ўқишлар сони 283
  • Нашр санаси 20-06-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони22-24
English

Мақалада транспорт хызметлери базарында нәтийжели хызметти тәмийинлеўде маркетингтиң орны ҳәм роли, кәрхананың маркетинг хызмети шөлкемлестириў функционал системасы ҳәм оның нәтийжелилигин баҳалаў усылы ашып берилген.   

Ўзбек

Мақолада транспорт хизматлари бозорида самарали фаолиятни таъминлашда маркетингнинг ўрни ва роли, корхонанинг маркетинг хизмати ташкилий-функционал тузилмаси ва унинг самарадорлигини баҳолаш усули ёритиб берилган

Русский

В статье рассматриваются роль и место маркетинга в обеспечении эффективной деятельности рынка транспортных услуг, организационно-функциональная структура маркетинговых услуг предприятии и оценка его эффективности.

English

The article discusses the role and place of marketing in ensuring the efficient operation of the transport services market, the organizational and functional structure of the enterprise’s marketing services and the assessment of its effectiveness.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Irisbekova M.. Professor Тoшкент автойўлларини лойиҳалаш институти
Ҳавола номи
1 Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-издание. Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с.
2 Данько Т.П., Скоробогатых И.И. Количественные методы анализа в маркетинге. – СПб.: Питер, 2005. - 384 с.
Кутилмоқда