Maqolada o’quvchilarning tarixiy bilim darajasini oshirish, milliy g’urur tuyg’usini rivojlantirish maqsadida o’quvchilarni arxitektura yodgorliklari bilan tanishtirish ahamiyati ko’rsatiladi. Bu yo’nalishda o’qituvchining faoliyati mazmuni, arxitektura merosini o’rganish bilan bog’liq ishlarni tashkil etish bo’yicha tavsiyalar berildi
Maqolada o’quvchilarning tarixiy bilim darajasini oshirish, milliy g’urur tuyg’usini rivojlantirish maqsadida o’quvchilarni arxitektura yodgorliklari bilan tanishtirish ahamiyati ko’rsatiladi. Bu yo’nalishda o’qituvchining faoliyati mazmuni, arxitektura merosini o’rganish bilan bog’liq ishlarni tashkil etish bo’yicha tavsiyalar berildi
В статье определено значение ознакомления учащихся с архитектурными памятниками и повышения уровня исторических знаний учащихся, формирования у них чувства национальной гордости. Раскрыто содержание деятельности учителя в данном направлении, даны рекомендация по организации работы, связанной с изучением архитектурного наследия.
This article deals with the ways of improving the knowledge of pupils on history, the importance of researching historical archtechtural memorials as a purpose of raising the pupils national pride and honour. The role of the teacher is facilitatind and organizing architectural memorial excursions are given instructions to the teachers.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Bekniyazov B.S. | Lecturer | RCRQUPE by NSPI named after Azhiniyaz |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. // «Халқ сўзи» газетаси, 2018йил 29декабрь, №271-272 (7229-7230) |
2 | Toshpo’latov T., G’afforov Ya. Tarix o’qitish metodikasi (darslik) –Toshkent., «Turon-IQBOL». 2010. B.326. |
3 | А.Набиев. Тарихий ўлкашунослик. –Тошкент, «Ўқитувчи». 1996. Б.321. |