331

 

Maqolada ta’lim jarayonining samaradorligini oshirishda
integratsiyalashgan ta’lim texnologiyasiyasidan foydalanishning nazariy asoslari va qo’llash
usullari yoritilgan.
 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 05-11-2021
  • Ўқишлар сони 331
  • Нашр санаси 15-01-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони317-324
Ўзбек

 

Maqolada ta’lim jarayonining samaradorligini oshirishda
integratsiyalashgan ta’lim texnologiyasiyasidan foydalanishning nazariy asoslari va qo’llash
usullari yoritilgan.
 

Русский

 

В статье говориться о совершенствовании содержания учебно-
воспитательной работы в начальных классах на уровне современных требований. А
также в статье раскрыты особенности использования интеграционных образовательных
технологий, создающих высокую степень усвоения учебного материала, который
гарантирует расширение кругозора учащихся.
 

English

 

This article is about modernization of content of educational works in
elementary classes in the level of modern requirements. Use of integrational educational
technologies serving for modernization of content of educational works. These methods support
rational use of educational time and widen people’s world views.
 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Abdullayeva N.M. O'qituvchi Namangan state university
Ҳавола номи
1 R.Mavlyanova, N.Rahmankulova “Boshlang’ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va integratsiyasi”, T., 2013, B.24-25
2 R.Mavlyanova ”Boshlang`ich ta`limning integratsiyalashgan pedagogikasi”, T., 2005, B. 9-10
3 Кудряшов Н.И. Взаимосвязь методов обучения на уроках литературы. -М.: Просвещение, 1981. -190 с.
Кутилмоқда