Ушбу мақолада миллий таълим тизими сифатини ошириш ҳисобига
юқори малакали кадрлар тайёрлаш, таълим сифатини яхшилаш ва унинг
самарадорлигини ошириш, модулли ўқитиш жараёнига тизимли фаолиятли ёндошув ва
унинг ўзига хос хусусиятлари, модулли тизимнинг афзалликлари ҳақида фикрлар
билдирилган. Шунингдек, модулли ўқитиш технологиясининг ишлаб чиқариш таълими
жараёнида қўллаш имкониятлари ва унинг ўзига хос жиҳатлари ёритиб берилган.
Ушбу мақолада миллий таълим тизими сифатини ошириш ҳисобига
юқори малакали кадрлар тайёрлаш, таълим сифатини яхшилаш ва унинг
самарадорлигини ошириш, модулли ўқитиш жараёнига тизимли фаолиятли ёндошув ва
унинг ўзига хос хусусиятлари, модулли тизимнинг афзалликлари ҳақида фикрлар
билдирилган. Шунингдек, модулли ўқитиш технологиясининг ишлаб чиқариш таълими
жараёнида қўллаш имкониятлари ва унинг ўзига хос жиҳатлари ёритиб берилган.
В данной статье описывается преимущества модульной системы
подготовки и подготовки высококвалифицированных кадров за счет повышения качества
национальной системы образования, системного подхода к процессу модульного обучения и
его особенностей. Кроме того рассматриваются возможности и применение модульных
технологий обучения в производственном процессе.
This article describes the advantages of a modular system for the
preparation and training of highly qualified personnel by improving the quality of the
national education system, a systematic approach to the modular learning process and its
features. In addition, the possibilities and application of modular training technologies in
the production process are considered.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Pulatova N.M. | O'qituvchi | Жиззах давлат педагогика институти |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ 4947-сонли Фармонига 1-ИЛОВА 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегияси. http://strategy.gov.uz. |
2 | Мирзиёев Ш.М. Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигининг гарови // Ўзбекистон Республикаси Конституцияси қабул қилинганининг 24 йиллигига бағишланган тантанали маросимдаги маърузаси // Халқ сўзи, 2016 йил 8 декабрь. |
3 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг ПҚ-3775-сон 05.06.2018 йилдаги “Олий таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш ва уларнинг мамлакатда амалга оширилаётган кенг қамровли ислоҳотларда фаол иштирокини таъминлаш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги Қарори. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 06.06.2018 й., 07/18/3775/1313-сон. |
4 | Анденко М.А. Актульные проблемы взаимодействия специальных кафедр высшей школы при модулном обучении.–Новосибирск, 1993. – 78 с. |
5 | Холмуминов Ш.Р. О концепции модернизации образования // Образование и социально–экономическое развитие в начале третьего тысячелетия. Тез. докл. конф. «XIX-Международные Плехановские чтения», посвяшенной 10–летнему юбилею Филиала РЭА им. Г.В. Плеханова в г. Ташкенте. 2 февраля 2006 года. –Т., 2006. – I. – С. 17-19. |