142

 

Maqolada uzviylik tushunchasi berilgan bo`lib, uzluksiz ta’lim tizimining har
bir turida o’quvchilar bilimi, ko’nikma va malakalariga qo’yiladigan talablarni o`zaro bog’lig’ligi va
o’quv materialining muayyan ketma-ketlikda, tizimli joylashtirilishi, bilimlarini o’zlashtirish
jarayonining qonuniyatlari keltirilgan.
 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 06-11-2021
  • Ўқишлар сони 142
  • Нашр санаси 15-01-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони394-399
Ўзбек

 

Maqolada uzviylik tushunchasi berilgan bo`lib, uzluksiz ta’lim tizimining har
bir turida o’quvchilar bilimi, ko’nikma va malakalariga qo’yiladigan talablarni o`zaro bog’lig’ligi va
o’quv materialining muayyan ketma-ketlikda, tizimli joylashtirilishi, bilimlarini o’zlashtirish
jarayonining qonuniyatlari keltirilgan.
 

Русский

 

Настоящая статья является примером применения инновационных
методов в преподавании математики в вузе, вопросах развития преемственности, внутрепредметной связи межу математикой ВУЗа и профессионально-технических
колледжей
 

English

 

This article is an example of the application of innovative methods in the
teaching of mathematics in the university, the issues of the development of continuity, the
intrapartum communication between the mathematics of the university and vocational colleges
 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ustadjalilova X.. Ta’lim mtnejmenti kafedrasi mudiri Qo`qon davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 http://elib.gnpbu.ru/ Ананьев Б.Г. О преемственности в обучении С. 23-35.
2 Годник СМ. Преемственность воспитательно-образовательной деятельности в условиях непреривного образования.//Перспективи развития системи непреривного образования // Под ред. Б. С. Гершунского. - М.: Педагогика, 1990. - 224 с.
3 Аhлидинов Р.Ш., Ибрагимов Х.И. Умумий o’рта таълим тизимида узвийликни таъминлашнинг илмий-педагогик асослари // «Узлуксиз таълим жараёнини такомиллаштиришнинг долзарб масалалари» мавзусидаги Республика илмий- амалий конференция материаллари. -Т., 2004.-Б. 9-12.
4 Юнусова Ш. Математика таълими узлуксизлиги ва узвийлигини гаъминлаш педагогик зарурат // Узлуксиз таълим. - Тошкент, 2003.
5 Ustadjalilova X. Pedadogika institutlarida matematika fanini o`qitishning ilmiymetodologik xususiyatlari. Monografiya. //-Qo`qon,2019.
6 Nimatov Р.Q., Abdullayev Q.H. akademik litsey -o’rta maxsus, kasb-hunar ta’limning asosiy bo`g’ini // kasb-hunar ta’limi. -Тoshkent, 2000. -№3. -Б.2-5.
Кутилмоқда