64

 

: Мақолада бўлажак мактабгача таълим муассасалари педагог
тарбиячиларини тайёрлашнинг педагогик-психологик хусусиятлари,уларнинг касбий
ривожланишларини таъминлашга йўналтирилган педагогик жараённи ташкил этишда
талабаларнинг мавжуд билимлари, касбий майллари, эҳтиёжларини ўрганиш масалалари
ёритилган. Республикамизда мактабгача таълим тизимида кўпгина ислоҳотлар амалга
оширилаётганлиги,уларнинг барчаси тарбияланувчилар ва тарбиячи-педагоглар
манфаатлари йўлида хизмат қилиши ва мактабгача таълим сифатини тубдан
яхшилашга қаратилишининг долзарб масалалари ёритилган.
 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 06-11-2021
  • Ўқишлар сони 64
  • Нашр санаси 15-01-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони399-405
Ўзбек

 

: Мақолада бўлажак мактабгача таълим муассасалари педагог
тарбиячиларини тайёрлашнинг педагогик-психологик хусусиятлари,уларнинг касбий
ривожланишларини таъминлашга йўналтирилган педагогик жараённи ташкил этишда
талабаларнинг мавжуд билимлари, касбий майллари, эҳтиёжларини ўрганиш масалалари
ёритилган. Республикамизда мактабгача таълим тизимида кўпгина ислоҳотлар амалга
оширилаётганлиги,уларнинг барчаси тарбияланувчилар ва тарбиячи-педагоглар
манфаатлари йўлида хизмат қилиши ва мактабгача таълим сифатини тубдан
яхшилашга қаратилишининг долзарб масалалари ёритилган.
 

Русский

 

В статье освещаются педагогические и психологические особенности
подготовки будущих воспитателей к дошкольным образовательным учреждениям, анализ
существующих знаний учащихся, профессиональных устремлений и потребностей в
организации педагогического процесса для обеспечения их профессионального развития.
Выделяются многие вопросы реформирования системы дошкольного образования в стране,
все из которых отвечают интересам учащихся и педагогов и направлены на коренное
улучшение качества дошкольного образования.
 

English

 

The article discusses the pedagogical psychological features of training
teachers of future preschools, the study of students' existing knowledge, professional aspirations
and needs in organizing a pedagogical process to support their professional development. There is a
lot of reforms in the system of pre-school education in the country, all of which are in the interests
of pupils and teachers and are aimed at radically improving the quality of pre-school education.
 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Xushnazarova M.N. O'qituvchi Қўқон давлат педагогика институти
Ҳавола номи
1 Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар Стратегияси тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ 49347 –сонли Фармони.
2 Ш.М.Мирзиёев . 2017 – 2021 йилларда мактабгача таълим тизимини янада такомиллаштириш чора – тадбирлари тўғрисидаги Қарори.-Т., 2017.
3 ”Илк қадам “ Давлат дастури-Т., 2018.60-б
Кутилмоқда