Мақолада болалар ва ўсмирларнинг психологик хотиржамлигига таъсир кўрсатувчи назарий асослар ва ижтимоий-психологик омиллар кўриб чиқилади. Адабий манбаларнинг назарий жиҳатдан таҳлил қилиш психологик хотиржамлик таълим тизимини замонавийлаштириш ва унинг асосий мақсадларидан бири бўлиши зарур, дея хулоса қилиш имконини беради.
Мақолада болалар ва ўсмирларнинг психологик хотиржамлигига таъсир кўрсатувчи назарий асослар ва ижтимоий-психологик омиллар кўриб чиқилади. Адабий манбаларнинг назарий жиҳатдан таҳлил қилиш психологик хотиржамлик таълим тизимини замонавийлаштириш ва унинг асосий мақсадларидан бири бўлиши зарур, дея хулоса қилиш имконини беради.
В статье рассматриваются теоретические основы и социально-психологические факторы, влияющие на психологическое благополучие детей и подростков. Теоретический анализ литературных источников позволяет заключить, что психологическое благополучие должно стать одной из основных целей модернизации системы образования.
The article discusses the theoretical foundations and socio-psychological factors affecting the psychological well-being of children and adolescents. A theoretical analysis of literary sources suggests that psychological well-being should be one of the main goals and modernization of the education system.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Kamalova Z.. | n | Низомий номидаги Тошкент Давлат педагогика университети |
№ | Ҳавола номи |
---|