132

Мазкур мақолада махсус мактабда адабий таълимда ахборот-коммуникатив технологиялардан фойдаланишнинг ижобий самараси ёритилади. Адабий таълим жараёнида ахборот коммуникация воситаларидан фойдаланган ҳолда ўқувчиларда билим, малака ва кўникмаларни шакллантириш усуллари ҳақида фикр юритилади.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 07-01-2022
  • Ўқишлар сони 132
  • Нашр санаси 15-05-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони51-53
Ўзбек

Мазкур мақолада махсус мактабда адабий таълимда ахборот-коммуникатив технологиялардан фойдаланишнинг ижобий самараси ёритилади. Адабий таълим жараёнида ахборот коммуникация воситаларидан фойдаланган ҳолда ўқувчиларда билим, малака ва кўникмаларни шакллантириш усуллари ҳақида фикр юритилади.

Русский

В данной статье освещается положительный эффект использования информационно-коммуникационных технологий в литературном образовании в специальной школе. Рассматриваются способы формирования у учащихся знаний, умений и навыков в процессе литературного образования с использованием информационно-коммуникационных технологий.

Калит сўзлар
English

This article highlights the positive effect of the use of information and communication technologies in literary education in a special school. The ways of formation of students' knowledge and skills in the process of literary education using information and communication technologies are considered.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Mamarajabova Z.. докторанти, профессор, филология фанлари номзоди Низомий номидаги Тошкент Давлат педагогика университети
Ҳавола номи
Кутилмоқда