76

Ушбу мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчисининг касбий компетентлилигини ривожлантиришда ўқув-тарбия жараёнини лойиҳалашнинг ўзига хос жиҳатлари ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасаларида ривожлантирувчи шахсга йўналтирилган таълим муҳитида бўлажак бошланғич таълим ўқитувчисининг касбий компетентлилигини шакллантириш жараёни, талаба ва ўқитувчининг муносабатлари акс эттирилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 07-01-2022
  • Ўқишлар сони 76
  • Нашр санаси 15-05-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони33-36
Ўзбек

Ушбу мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчисининг касбий компетентлилигини ривожлантиришда ўқув-тарбия жараёнини лойиҳалашнинг ўзига хос жиҳатлари ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасаларида ривожлантирувчи шахсга йўналтирилган таълим муҳитида бўлажак бошланғич таълим ўқитувчисининг касбий компетентлилигини шакллантириш жараёни, талаба ва ўқитувчининг муносабатлари акс эттирилган.

Русский

В данной статье рассматриваются особенности проектирования учебно-воспитательного процесса при развитии профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Также описывается процесс формирования профессиональной компетентности будущего педагога в учебно-ориентированной среде обучения в высших учебных заведениях и взаимоотношения
между учеником и учителем.

Калит сўзлар
English

This article discusses the features of the design of the educational process in the development of professional competence of the future primary school teacher. It also describes the process of forming the professional competence of a future primary education teacher in a learning-oriented learning environment in higher educational institutions and the relationship between student and teacher.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sobirova M.. таянч докторанти Андижон давлат университети
Ҳавола номи
Кутилмоқда