Мақолада кичик мактаб ёшидаги болаларда мактабда ўзлаштирмасликка олиб келувчи педагогик, псхологик ва ижтимоий-психологик омиллар ўрни кўрсатиб берилган. Ўзлаштирмовчи ўқувчиларнинг индивидуал-типологик хусусиятлари ва ўзлаштирмаслик оқибатида болалар психологиясида юзага келадиган муаммолар тавсифи келирилган. Мазкур болалар билан алоҳида педагогик-психологик ишлар олиб бориш, билиш жараёнлари коррекциясини амалга ошириш зарурлиги таъкидланган.
Мақолада кичик мактаб ёшидаги болаларда мактабда ўзлаштирмасликка олиб келувчи педагогик, псхологик ва ижтимоий-психологик омиллар ўрни кўрсатиб берилган. Ўзлаштирмовчи ўқувчиларнинг индивидуал-типологик хусусиятлари ва ўзлаштирмаслик оқибатида болалар психологиясида юзага келадиган муаммолар тавсифи келирилган. Мазкур болалар билан алоҳида педагогик-психологик ишлар олиб бориш, билиш жараёнлари коррекциясини амалга ошириш зарурлиги таъкидланган.
В статье показаны педагогические, психологические и социально-психологические факторы неуспеваемости в школе у детей младшего школьного возраста. Приведена характеристика индивидуально-типологических особенностей неуспевающих учеников и проблемы, возникающие в психологии детей вследствие неуспеваемости. А кцентируется внимание на необходимости осуществления педагогико-психологических работ, коррекции познавательных процессов.
The article considers the problems of school failure. Pedagogical, psychological and socio-psychological factors of underachievement in school in children of primary school age are shown. Characteristics of individual-typological characteristics of underachieving students and problems arising in the psychology of children as a result of poor progress are given. Attention is focused on the need for pedagogical and psychological work, correction of cognitive processes.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Zohidova D.. | n | Тошкент Давлат шарқшунослик институти |
№ | Ҳавола номи |
---|