243

ушбу маколада мактаб ўқувчиларини касбга йўналтириш, қизиқиш ва лаёқатларини хисобга олиш, фан-техника ютуқларига эришишда касбга йўналтиришнинг педагогик жиҳатлари ҳақида фикр юритилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 21-07-2022
  • Ўқишлар сони 243
  • Нашр санаси 11-06-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони283-288
Ўзбек

ушбу маколада мактаб ўқувчиларини касбга йўналтириш, қизиқиш ва лаёқатларини хисобга олиш, фан-техника ютуқларига эришишда касбга йўналтиришнинг педагогик жиҳатлари ҳақида фикр юритилган.

Русский

В данной статье рассматриваются педагогические аспекты направления школьников к профессии с учетом их интересов и способностей, направления их к профессии в достижении достижений науки и техники.

English

this article discusses the pedagogical aspects of directing students to the profession, taking into account their interests and abilities, their direction to the profession in achieving the achievements of science and technology.

Ҳавола номи
1 Каримов И.А. Баркамол авлод орзуси. Тошкент - 1997 й.
2 Мўминова Г., Жўраев А. Синф раҳбари – синф тарбиявий соатлари ташкилотчиси. Тошкент: “Ўқитувчи”, Т.: 2012 й. 180- бет.
3 Pedagog.uz
Кутилмоқда