ушбу маколада мактаб ўқувчиларини касбга йўналтириш, қизиқиш ва лаёқатларини хисобга олиш, фан-техника ютуқларига эришишда касбга йўналтиришнинг педагогик жиҳатлари ҳақида фикр юритилган.
ушбу маколада мактаб ўқувчиларини касбга йўналтириш, қизиқиш ва лаёқатларини хисобга олиш, фан-техника ютуқларига эришишда касбга йўналтиришнинг педагогик жиҳатлари ҳақида фикр юритилган.
В данной статье рассматриваются педагогические аспекты направления школьников к профессии с учетом их интересов и способностей, направления их к профессии в достижении достижений науки и техники.
this article discusses the pedagogical aspects of directing students to the profession, taking into account their interests and abilities, their direction to the profession in achieving the achievements of science and technology.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ergasheva D.. | ўқитувчи | Намду |
2 | Toshmatova S.. | ўқитувчи | Қўқон давлат педагогика институти |
3 | Ibrogimova D.. | ўқитувчи | Қўқон давлат педагогика институти |
4 | Toshpo'latova D.. | ўқитувчи | Қўқон давлат педагогика институти |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Каримов И.А. Баркамол авлод орзуси. Тошкент - 1997 й. |
2 | Мўминова Г., Жўраев А. Синф раҳбари – синф тарбиявий соатлари ташкилотчиси. Тошкент: “Ўқитувчи”, Т.: 2012 й. 180- бет. |
3 | Pedagog.uz |