Kimyo fanini chuqurroq o‘zlashtirishda masalalar yechishni o‘rganish katta ahamiyatga ega ekanligi ko‘rsatib berilgan. Kimyodan masalalarni murakkablari aksariyat eritmalarga oid ekanligi va ularni yechimini topishda matematik tenglama va tengsizliklardan foydalanish mumkinligi ko‘rsatib berilgan. Shundan kelib chiqib, kimyo fanini o‘zlashtirishda matematika fanlari bilan integratsiyalashgan metodikani qo‘llash tavsiya etilgan. Matematik tenglama va
Kimyo fanini chuqurroq o‘zlashtirishda masalalar yechishni o‘rganish katta ahamiyatga ega ekanligi ko‘rsatib berilgan. Kimyodan masalalarni murakkablari aksariyat eritmalarga oid ekanligi va ularni yechimini topishda matematik tenglama va tengsizliklardan foydalanish mumkinligi ko‘rsatib berilgan. Shundan kelib chiqib, kimyo fanini o‘zlashtirishda matematika fanlari bilan integratsiyalashgan metodikani qo‘llash tavsiya etilgan. Matematik tenglama va
The important principles of studying the problems of chemistry are shown at a deeper level. It was shown that most of the difficulties relate to solutions and the solution to these problems by applying mathematical and physical equations is shown. Drawing a conclusion from this, it is recommended to apply a methodology integrated with mathematics in the study of chemistry. Tasks are easily solved based on the application of mathematical equations, on the basis of this a method for solving problems is developed.
В данной статье даны важные принципы изучения проблем химии.Даны решения сложных задач, в частности, по разделу «Растворы», путём применения математических уравнений и неравенств. Делая выводы, рекомендуется применять методологию интеграции химии с математикой при изучении предмета химии. Задачи легко решаются путем
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Dehqonov R.S. | O'qituvchi | Namangan state university |
2 | Ubaydullaeva N.N. | O'qituvchi | Namangan state university |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Д.Е.Еригин, Е.А.Шишкин. Методика решение задач. Тошкент.1989 й. |
2 | A.Г.Муфтахов. Кимёдан олимпиада масалалари ва уларни ечимлари. |
3 | Toshkent.1993 й. |
4 | M.Nishonov, S.Teshaboev, V.Xo`jaev, SH.Mamajonov, Z.Jabborova, |
5 | K.Turdieva. Kimyodan masala mashqlar. O`qituvchi. 2001 y |
6 | Ю.И.Ибрагитмов, |
7 | П.Будружак. Задачи по химии. Изд. «Мир». М.1989 г |
8 | Химическая олимпиада в школе. С.С.Курнаков. М. «Просвещение».1983. |
9 | Конкурсный экзамен по химии. Часть-3. (Руковод.для абитуриентов). |
10 | МГУ. 1991 г |
11 | R.Dehqonov, O.Abdullev, Y.Toshmatov. Kimyo fanini nazariy va amaliy |
12 | jihatdan o’rganishda masalalar yechishning ahamiyati. Oliy ta’limni dolzarb |
13 | Н.А.Парпиев, X.Р.Рахимов, A.Г.Муфтахов. Анорганик кимё назарий асослари. Ўзбекистон. 2000 й. |