Ушбу мақолада ўқувчи ёшларнинг ижодий фикрлашини ривожлантиришда замонавий интерфаол усулларнинг ўрни ва роли ёритилган.
Ушбу мақолада ўқувчи ёшларнинг ижодий фикрлашини ривожлантиришда замонавий интерфаол усулларнинг ўрни ва роли ёритилган.
В данной статье рассматриваются место и роль современных интерактивных методов в развитии творческого мышления у учащейся молодежи.
This article examines the place of interactive methods in the development of creative thinking among students.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xoliqova D.. | 1 | Fergana State University |
2 | Xolmatova Z.. | 2 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури» //Баркамол авлод - Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори.- Т.: Шарқ нашриёт-матбаа концерни, 1997. - 31б. |
2 | 2. Нишонова З.Т. “Мустақил ижодий фикрлаш”. – Тошкент: Фан, 2003. |
3 | 3. Каримов В.М., Суннатова Р.И., Тожибоева Р.Н. “Мустақил фикрлаш”.-Тошкент: Шарқ, 2000. |
4 | 4. Ишмухамедов Р.ва бошқ. “Таълимда инновацион технологиялар”.-Тошкент, 2008, 26-бет |
5 | 5. Ғуломов Ж.Р., Раимова М. “Тарбиявий коррекцион фаолият методикаси”//Методик қўлланма. Т., 2010. 48-бет |
6 | 6. Юлдашев Р.Ж., Джуманиязова С.Р. “Ешё раз об инновационных методах обучения”// Личностно-ориентированниый подход к современному обучению и воспитанию (второй выпуск)//Сб.научн.статей.-Ташкент, -с.131-134. |