Мазкур мақолада ўзбек мумтоз шеъриятида ранг ифодаси масалалари таҳлил этилади. Айнан Навоий оддий рангларнинг ўзаро таъсири ва ёрқинлигига асосланган тасвир услубини яратганлиги ҳамда анъанага новаторларча ёндашиб, ўзбек лирикасида ранг ифодасида ўзига хос анъана яратганлиги тадқиқ этилади.
Мазкур мақолада ўзбек мумтоз шеъриятида ранг ифодаси масалалари таҳлил этилади. Айнан Навоий оддий рангларнинг ўзаро таъсири ва ёрқинлигига асосланган тасвир услубини яратганлиги ҳамда анъанага новаторларча ёндашиб, ўзбек лирикасида ранг ифодасида ўзига хос анъана яратганлиги тадқиқ этилади.
В данной статье анализируются вопросы использования и обозначения цвета в узбекской классической поэзии. Утверждается, что именно Навои выработал изобразительную технику, целиком построенную на взаимодействии и яркости простого цвета и зародил своеобразную колористическую традицию в узбекской лирике.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Aburahmonov A.. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Парандовский Я. Алхимия слова. – М., 1985. |
2 | 2. Исоқов Ё. Навоий поэтикаси. – Т.: Фан, 1983. |
3 | 3. Алишер Навоий. Қаро кўзим. – Т.: Адабиёт ва санъат, 1988. |