Мақолада таълим-тарбия жараѐнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоѐн бўладиган ижтимоий- психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.
Мақолада таълим-тарбия жараѐнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоѐн бўладиган ижтимоий- психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.
В статье раскрывается поведение подростков как социально-психологический феномен, а также влияние этого аспекта на учебно-воспитательный процесс.
This article is devoted to learn teenagers’ behavior as social-psychological phenomena. Also influence this phenomena to education process.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | G'aniyeva H.. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Каримов И.А. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш – энг олий саодатдир. – Т.: Ўзбекистон, 2015. |
2 | 2. Комилов Н. Комил инсон – миллат келажаги. – Тошкент: Ўзбекистон, 2001. |
3 | 3. Каримова В. Миллий истиқлол ғоясини таълим жараѐнига жорий этишнинг педагогик ҳамда психологик асослари. – Т.: “ЎАЖБНТ” Маркази, 2002. |
4 | 4. Ғозиев Э.Ғ. Онтогенез психологияси – Tошкент, 2010. |
5 | 5. Ғозиев Э.Ғ. Ўқувчиларнинг ўқув фаолиятини бошқариш – Tошкент, 1998. |
6 | 6. Тўлаганова Г.Қ. Тарбияси қийин ўсмирлар психологияси – Tошкент. Университет, 2005. |
7 | 7. Рогов. Е.И. Настольная книга практического психолога. – М., 2004. |