265

Мазкур мақолада педагог кадрларни қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини оширишда хорижий педагогик ижобий тажрибаларни  татбиқ этиш, олинган билим, кўникма ва малакаларини самарали таҳлил этиш асослари ўрганилиб, ѐритилган.
 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 11-08-2022
  • Ўқишлар сони 0
  • Нашр санаси 15-10-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони88-91
Ўзбек

Мазкур мақолада педагог кадрларни қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини оширишда хорижий педагогик ижобий тажрибаларни  татбиқ этиш, олинган билим, кўникма ва малакаларини самарали таҳлил этиш асослари ўрганилиб, ѐритилган.
 

Русский

В данной статье рассматриваются и разъясняются принципы эффективного зарубежного педагогического опыта в области переподготовки и повышения квалификации учителей, эффективного анализа полученных знаний, навыков и способностей.

English

This article discusses and explains the principles of effective foreign pedagogical experience in the field of retraining and advanced training of teachers, effective analysis of acquired knowledge, skills and abilities.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nurmuhamedjonov A.. 1 Fergana State University
Ҳавола номи
1 1. Кадрлар тайѐрлаш миллий дастури. // Олий таълим: меъѐрий ҳужжатлар тўплами. – Т., 2001.
2 2. Каримов И.А. Буюк келажагимизнинг ҳуқуқий кафолати. – Т.: ―Шарқ‖ нашриѐт-матбаа концерни Бош таҳририяти, 1993.
3 3. Ғайбуллаев Н. Педагогика асослари. ‒ Т.: «Ўзбекистон», 2016.
4 4. Ziyonet.uz
Кутилмоқда