358

В данной статье рассматриваются вопросы, связанниые с  возникновением, направлением, принципами развития детской речевой деятельности и анализируются  работы таких исследователей, как Л.С.Выготский, А.Р.Лурия и С.Н. Цейтлин.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 11-08-2022
  • Ўқишлар сони 0
  • Нашр санаси 15-08-2018
  • Мақола тилиRus
  • Саҳифалар сони108-110
Ўзбек

Ушбу мақолада болалар нутқий фаолиятининг шаклланиши, йўналишлари,  ривожланиш тамойиллари каби масалалар кўриб чиқилган.  Л.С.Виготский, А.Р.Лурия ва С.Н. Цейтлин каби кўплаб изланувчилар ишлари таҳлил қилинган.

Русский

В данной статье рассматриваются вопросы, связанниые с  возникновением, направлением, принципами развития детской речевой деятельности и анализируются  работы таких исследователей, как Л.С.Выготский, А.Р.Лурия и С.Н. Цейтлин.

English

The article discusses the origin, direction, trends and development of children's speech activity and analyzes  the works of many researchers, such as L.S.Vygotsky, A.R.Luria, and S.N. Tseitlin.
 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Usmonova M.. 1 Fergana State University
Ҳавола номи
1 1. Цейтлин С.Н. Язык и ребенок: Лингвистика детской речи: Учеб. пособие для студ. высш. учеб, заведений. ‒ М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000.
2 2. Лурия А. Р. Язык и сознание. // Под редакцией Е. Д. Хомской. ‒ М.: Изд-во Моск. ун-та, 1979.
3 3. Выготский Л.С. Мышление и речь. Изд. 5, испр. ‒ М.: "Лабиринт", 1999.
4 4. Ze Student Journal - www.ZSJ.ru
Кутилмоқда