Мақолада аниқ фанларни ўқитишдаги айрим методик муаммолар ва уларни бартараф этиш борасидаги муаллифнинг хусусий фикр-мулоҳазалари баён қилинган. Кўп йиллик педагогик фаолият натижаларига асосланган ушбу мулоҳазалар муаллифнинг хусусий хулосалари бўлсада, улар классик педагогларнинг фикрларига асосланган.
Мақолада аниқ фанларни ўқитишдаги айрим методик муаммолар ва уларни бартараф этиш борасидаги муаллифнинг хусусий фикр-мулоҳазалари баён қилинган. Кўп йиллик педагогик фаолият натижаларига асосланган ушбу мулоҳазалар муаллифнинг хусусий хулосалари бўлсада, улар классик педагогларнинг фикрларига асосланган.
В стате изложены некоторые собственные представления и выводы по поводу решения некоторых проблем в преподавании точных наук в средней общеобразовательной школе. Несмотря на то что, хотя идея и частные выводы принадлежит автору, они основаны на многолетний опыт автора и теориям классиков педагогической науки.
The article outlines some of its own ideas and conclusions regarding the solution of some problems in the teaching of the exact sciences in a secondary school. Despite the fact that although the idea and particular conclusions belong to the author, they are based on the author’s many years of experience and the theories of the classics of pedagogical science.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Artikov A.. | физика-математика фанлари номзоди, доцент | Андижон давлат университети |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Артиқов А.и др. Информационный бум и необходимость в новых педагогических методах обучения точных наук. // АДУ илмий хабарномаси. 2013. №2.с. 99-103 |
2 | Артиқов А.и др. Из опыта эффективного изучения основных понятий квантовой физики // АДУ илмий хабарномаси. 2014, №4, с. 95-98 |
3 | Артиқов А. Ва б. Академик лицейлар ва касб-хунар коллежларида инновацион таълим технологиялари ва физик таълим. АДУ илмий хабарномаси. 2011. №1. с.94-100. |