141

Мақолада олий таълим муассасаси раҳбар ва педагог кадрларининг имижини шакллантиришнинг назарий асослари ва бу жараёнда раҳбар ходим имижнинг таркибий қисми саналган мулоқот ҳамда муносабатнинг тутган ўрни, таълим муассасаларидаги раҳбар ходимлар имижининг таълим-тарбия самарадорлигини оширишдаги ўрни каби масалалар кўриб чиқилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 21-08-2022
  • Ўқишлар сони 141
  • Нашр санаси 11-07-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони475-479
Ўзбек

Мақолада олий таълим муассасаси раҳбар ва педагог кадрларининг имижини шакллантиришнинг назарий асослари ва бу жараёнда раҳбар ходим имижнинг таркибий қисми саналган мулоқот ҳамда муносабатнинг тутган ўрни, таълим муассасаларидаги раҳбар ходимлар имижининг таълим-тарбия самарадорлигини оширишдаги ўрни каби масалалар кўриб чиқилган.

Русский

В статье рассматриваются теоретические основы формирования имиджа руководителей и преподавателей вузов, а также роль коммуникации и отношения в этом процессе, которая является неотъемлемой частью образа лидера, роль имиджа руководителей в образовательных учреждениях.

English

The article discusses the theoretical foundations of forming the image of leaders and teachers of universities, as well as the role of communication and attitude in this process, which is an integral part of the image of a leader, the role of the image of leaders in educational institutions.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nishonov U.I. Катта ўқитувчи Фарғона политехника институти
Ҳавола номи
1 Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. 29 август, 1997.
2 “Кадрлар тайёрлаш миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. 29 август,
3 Захарова С.Н. Имидж педагога как составляющая профессиональной компетентности. Молодой ученый.2016. -№5.1.
Кутилмоқда