251

Мақолада учлик жанрида бадиий макон ва вақтнинг ритмик-интонацион бирликлар негизидаги муносабати тадқиқ этилган. Бу эса шеърнинг мазмун ва шакл бирлигига ижобий таъсир этгани Анвар
Обиджон учликлари ёрдамида очиб берилган.

 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 22-08-2022
  • Ўқишлар сони 0
  • Нашр санаси 04-11-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони131-134
Ўзбек

Мақолада учлик жанрида бадиий макон ва вақтнинг ритмик-интонацион бирликлар негизидаги муносабати тадқиқ этилган. Бу эса шеърнинг мазмун ва шакл бирлигига ижобий таъсир этгани Анвар
Обиджон учликлари ёрдамида очиб берилган.

 

Русский

В статье исследуются отношения художественного пространства и времени на основе ритмикоинтонационной единицы жанра трехстишия. Это положительно влияет на форменно-содержательные соотношения трехстиший, что и показано на примере трехстиший Анвара Абиджана.

 

English

The article deals witle the relationship between art space and time based of rhythmic-intonational units in the tercets, which positively effects on the content and form of the poems by the examples of tercets by Anvar Abidjon.

 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Yulchiyev Q.V. 1 Fergana State University
Ҳавола номи
1 1. Quronov D. Adabiyot nazariyasi asoslari. – T.: Akademnashr, 2018.
2 2. Обиджон, Анвар. Сайланма: шеърлар. – Т.: Akademnashr, 2017.
3 3. Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер; Пер. с нем. В.В. Бибихина. — Харьков: «Фолио», 2003.
Кутилмоқда