Данная работа посвяшена разработке профиссиально-методических требований учителям "Изобразительно-прикладных искусств”. В статье приведены своеобразные проблемы,
задачи, обязательные знания, квалификации и навыков учителей этой специальности
The preparation of the fine arts teachers in the republic is a pedagogical problem which
fulfils the theoretical, pedagogical scientific basis? To solve this problem we must understand the
demands are made of fine art teachers such as as economical, social, professional, pedagogical,
spiritual and methodological. This research was done to show demands made by fine arts teachers,
in professional aspect. ■
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Amanullayev A.. | 1 | FARGONA DAVLAT UNIVERSITETI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Хасанов Р. Умумтаълим мактабларида тасвирий санъат таълими Концепцияси. УзПФИТИ, 1995. Б.12 |