Мақолада малака ошириш ва қайта тайёрлашнинг таълим самарадорлигини оширишдаги ўрни ёритилган бўлиб, ўз навбатида, малака ошириш ва қайта тайёрлашда педагогик ташхиснинг аҳамияти кўрсатиб ўтилган.
Мақолада малака ошириш ва қайта тайёрлашнинг таълим самарадорлигини оширишдаги ўрни ёритилган бўлиб, ўз навбатида, малака ошириш ва қайта тайёрлашда педагогик ташхиснинг аҳамияти кўрсатиб ўтилган.
В статье рассматривается роль повышения квалификации и переподготовки учителей в повышении эффективности обучения, показано значение педагогической диагностики в повышении квалификации и переподготовки учителей.
The article deals with the role of teacher training and retraining system of efficiency of education.It also substantiates the relevance of pedagogical diagnostics in the training and retraining of teachers.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Yuldashov R.. | 1 | Statutory Tashkent State Pedagogical University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Мирзиёев Ш.М. Ёшлар тарбияси – энг муҳим масалалардан ─Т., 2017 й., 19 июнь. |
2 | 2. Мирзиёев Ш.М Мактаб таълимини ривожлантириш умумхалқ ҳаракатига айланиши зарур ─Т.: Халқ сўзи, 2019. 24 август. |
3 | 3. Зарипов К. Педагогическая диагностика в системе непрерывного повышения квалификации учителей. Дисс.док.пед.наук. Бухарский пед. институт. 1989. |
4 | 4. Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. -─ М., 1990. |
5 | 5. Жаббаров А.М. Психологические и этнические особенности учителя узбекской школы: Дисс... доктора псих.наук. ─ Т., 1999. |