Мақолада қадриятлар тизими, қадриятларнинг ижтимоий-фалсафий моҳияти, миллий ва умуминсоний қадриятларга нисбатан ёшларнинг позитив муносабатини такомиллаштириш, фуқаролик жамиятининг такомиллашуви жараёнида ёшларда аксиологик онгни шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти тадқиқ қилинган.
Мақолада қадриятлар тизими, қадриятларнинг ижтимоий-фалсафий моҳияти, миллий ва умуминсоний қадриятларга нисбатан ёшларнинг позитив муносабатини такомиллаштириш, фуқаролик жамиятининг такомиллашуви жараёнида ёшларда аксиологик онгни шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти тадқиқ қилинган.
В данной статье исследуется система ценностей, социально-философская сущность ценностей, совершенствование позитивного отношения молодежи к национальным и общечеловеческим ценностям, социально-педагогическая необходимость формирования ценностного сознания у молодежи в процессе совершенствования гражданского общества.
In this article, the system of values, socio-philosophical essence of values, improvement of positive attitude of youth towards national and universal values, socio-pedagogical necessity of formation of axiological consciousness in youth in the process of improvement of civil society were investigated.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xolmatova B.. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Джалалов А.М. Национальная идея и идеология национальной независимости: философско-правовые аспекты основания // Миллий истиқлол ғояси ва мафкураси: фалсафий ва ҳуқуқий жиҳатлар. – Т.: Фан, 2001. |
2 | 2.Мирзиёев Ш. Адабиёт ва санъат, маданиятни ривожлантириш – халқимиз маънавий оламини юксалтиришнинг мустаҳкам пойдеворидир // Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Т.: Ўзбекистон, 2018. |
3 | 3.Современная западная философия. Словарь. – М.: Одиссей, 1991. |
4 | 4.Марданов Ш.Қ. Педагог кадрларни таълимий қадриятлар асосида тайѐрлаш ва малакасини оширишнинг педагогик асослари: Пед. фан. док. ...дисс. – Т., 2006. |
5 | 5.Махкамов У.И. Юқори синф ўқувчиларида ахлоқий маданиятни шакллантиришнинг педагогик асослари: Пед.фан.док. ...дисс. – Т., 1998. |
6 | 6.Мусурмонова О. Юқори синф ўқувчилари маънавий маданиятини шакллантиришнинг педагогик асослари: Пед.фан.док. ...дисс. – Т., 1993. |
7 | 7.Сластенин, В.А. Введение в педагогическую аксиологию. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. |
8 | 8.Рўзиева Д. Олий таълим муассасаси талабаларида миллий ифтихор туйғусини шакллантиришнинг илмий-педагогик асослари: Пед. фан. док. ... дисс. – Т., 2007. |
9 | 9.Ходжаев Б. Педагогик аксиология. – Т.: “Fan va texnologiya” нашриѐти, 2012. |
10 | 10.Эгамбердиева Н.М. Маданий-инсонпарварлик ѐндашув асосида талабаларни шахсий ва касбий ижтимоийлаштириш назарияси ва амалиѐти (Педагогика олий таълим муассасалари мисолида): Пед. фан. док. ... дисс. – Т., 2010. |
11 | 11.Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февраль кунги ”Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар Стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли Фармони. – Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда. |
12 | 12.Подласий И. П. Педагогика: 100 вопросов – 100 ответов. – М.: ВЛАДОС-пресс, 2004. |
13 | 13.Макаревич М. А. Ценность // Российская социологическая энциклопедия / Под общ. ред. Акад РАН Г.В. Осипова. – М.: НОРМА-ИНФРА-М, 1998. |
14 | 14.Сорокин П. Человек. Цивилизация. Общество. / Пер. с англ. – М. : Политиздат, 1992. |