67

Ушбу мақолада ақлий ривожланишида нуқсони бўлган болалар мулоқотини ривожлантириш мазмуни ёритилган. Ақли заиф болаларнинг мулоқотчанлигини ривожлантиришнинг самарали йўллари очиб берилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 08-09-2022
  • Ўқишлар сони 67
  • Нашр санаси 11-08-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони319-323
Ўзбек

Ушбу мақолада ақлий ривожланишида нуқсони бўлган болалар мулоқотини ривожлантириш мазмуни ёритилган. Ақли заиф болаларнинг мулоқотчанлигини ривожлантиришнинг самарали йўллари очиб берилган.

Русский

В этой статье освещена специфика формирования разговорной речи у детей с ограниченными интеллектуальными возможностями. Раскрыты эффективные пути формирования общения умственно отсталых детей.

English

This article highlights the specifics of the formation of colloquial speech in children with intellectual disabilities. Effective ways of forming communication between mentally retarded children are disclosed.

Ҳавола номи
1 1. Вочков И.В., Введения в сказко - терапию. – М.: “Гнезис”, 2011. 5-6 стр.
2 Кольягина В.Г., Арт – терапия и арт – педагогика для дошкольников. - Учебно – методическое пособие издательство. “ Прометей”, 2016. 10-14 стр
3 3. Никитин В.Н., Арт терапия.– М., Когито - центр 2014.
Кутилмоқда