Мақолада муаллиф инновацион технологиялар орқали ўқитишнинг аҳамияти ва мақсадга мувофиқлиги ҳақида ўз хулосаларини билдирган. Чет тилини ўқитишнинг мақсади ‒ талабаларнинг коммуникатив фаолияти, яъни чет тилини амалий билиш, ўқув жараёнида ҳар бир талабанинг фаолиятини фаоллаштириш, уларнинг ижодий фаолияти учун вазиятлар яратиш ўқитувчининг зиммасида. Талабаларнинг чет тилига бўлган эътиборини ва қизиқишини фаоллаштирадиган кўплаб ностандарт шакллар кўрсатилган.
Мақолада муаллиф инновацион технологиялар орқали ўқитишнинг аҳамияти ва мақсадга мувофиқлиги ҳақида ўз хулосаларини билдирган. Чет тилини ўқитишнинг мақсади ‒ талабаларнинг коммуникатив фаолияти, яъни чет тилини амалий билиш, ўқув жараёнида ҳар бир талабанинг фаолиятини фаоллаштириш, уларнинг ижодий фаолияти учун вазиятлар яратиш ўқитувчининг зиммасида. Талабаларнинг чет тилига бўлган эътиборини ва қизиқишини фаоллаштирадиган кўплаб ностандарт шакллар кўрсатилган.
В статье автор обобщает важность и целесообразность обучения с помощью инновационных технологий. Цель обучения иностранному языку ‒ это коммуникативная деятельность учащихся, то есть практическое владение иностранным языком. Задачи педагога ‒ активизировать деятельность каждого студента в процессе обучения, создать ситуации для их творческой активности. Существует множество нестандартных форм работы преподавателя, активизирующих внимание и повышающих интерес учащихся к иностранному языку.
In the article the author summarizes the importance and expediency of teaching through innovative technologies. The main purpose of teaching foreign language is communicative activity of students or acquiring the knowledge of foreign language. The task of the teacher is to reinforce the work of each student in the learning process and to come up with a situation for their creativity. There are many non-standard forms of work of the teacher activating attention and increasing the students’ interest in learning foreign languages.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Maxametova D.B. | 1 | Tashkent Pediatric Medical Institute |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Хайдарова У. “ Инглиз тили дарсларида мнемоник усуллар ёрдамида компьютер тақдимотларидан самарали фойдаланиш”. Тил ўргатиш технологиялари. № 1(15)/2017 Fledu.uz. |
2 | 2. Азимов Е.Г. “Интернет на уроках английского языка”. Иностранные языки в школе. 2001. №1. |