В данной статье рассматривается манера поэтического отражения великих ценностей,скрытых в сознании и мышлении автора. В частности, подчеркивается, что близость отношений между автором и вселенной закладывает основу для интеграции философского и эстетического освещения. В результате проводятся научные и теоретические размышления о том, что человек как личность находит свое место в обществе, что художественное отражение моральных норм заново видоизменяется в сознании писателя.
Мақолада муаллиф онги ва тафаккуридаги азим қадриятларнинг поэтик ифодада акс этиш манераси ҳақида сўз юритилади. Айниқса, муаллиф ва олам муносабатлари тиғизлиги фалсафий-эстетик қамров яхлитлашувига замин ҳозирлаши урғуланади. Натижада, инсон шахс ўлароқ жамиятда ўз ўрнини топиши, ахлоқий нормаларнинг бадиий инъикоси ёзувчи онги шуурида қайта модификацияга учраши тўғрисида илмий- назарий мулоҳазалар келтирилади.
В данной статье рассматривается манера поэтического отражения великих ценностей,скрытых в сознании и мышлении автора. В частности, подчеркивается, что близость отношений между автором и вселенной закладывает основу для интеграции философского и эстетического освещения. В результате проводятся научные и теоретические размышления о том, что человек как личность находит свое место в обществе, что художественное отражение моральных норм заново видоизменяется в сознании писателя.
This article examines the manner of reflecting great values in poetic expression in the author's consciousness and thinking. In particular, it is emphasized that the closeness of the relationship between the author and the universe lays the foundation for the integration of philosophical and aesthetic lighting. As a result, scientific and theoretical reflections are carried out on the fact that a person as a person finds his place in society, that the artistic reflection of moral norms is re- modified in the writer's mind.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Toshpulatova D.B. | 1 | Chirchik State Pedagogical Institute |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Жўраев Т. Онг оқими модерн. “Фарғона” нашриёти, 2009. |
2 | 2. Ҳамдамов У. Аудитория. Ҳикоя. Манба: www.ziyouz.com. 2021 йил. |
3 | 3. Ботирова Ш. Ҳозирги ўзбек романларида бадиий психологизм. Филол.фан.бўйича.фалсафа док.(PhD).- Қарши. 2019. |
4 | 4. Шермухамедова Н. Гносеология − билиш назарияти. –Т: “2008”. |
5 | 5. Водясова Л., Жиндеева Е. Способы представления авторского сознания как коммуникативная стратегия художественного творчества. – Тамбов: Грамота, 2015. № 8 (50): в 3-х ч. Ч. III. |