297

Tibbiyot elektronikasi darsini tashkillash va uni olib borishda o‘qituvchi, o‘qitish usulining turli shakllaridan (ma’ruza, og‘zaki bayon qilish, masalalar yechish, amaliy ish, ko‘rgazmalilik va boshqa shakllardan) foydalanishi mumkin.
Shuningdek, darslarni o‘tishda dars berishning turli noan’anaviy usullaridan bayon, savol-javob, boshqotirmalar, bahs- munozara, elektron qo‘llanmalar va multimedialardan foydalanish tavsiya etiladi. O‘qituvchi yuqoridagilarga tayangan holda izlanuvchanlik bilan talabalarni fanga bo‘lgan ijodkorlik tuyg‘usini uyg‘ota olishi kerak. O‘qituvchi talabada “Menga tibbiyot elektronikasi zarur, uni bilish, kasbiy faoliyatda qo‘llashning uddasidan chiqishim kerak”- degan intilishni uyg‘otshi zarur.  Ushbu intilishni uyg‘otish uchun dars davomida pedagogik texnologiyalarni qo‘llash samarali natija beradi.

  • Internet ҳавола
  • DOIhttps://doi.org/10.56292/SJFSU/vol28_iss3/a44
  • UzSCI тизимида яратилган сана 03-10-2022
  • Ўқишлар сони 283
  • Нашр санаси 23-09-2022
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони233-237
Ўзбек

Tibbiyot elektronikasi darsini tashkillash va uni olib borishda o‘qituvchi, o‘qitish usulining turli shakllaridan (ma’ruza, og‘zaki bayon qilish, masalalar yechish, amaliy ish, ko‘rgazmalilik va boshqa shakllardan) foydalanishi mumkin.
Shuningdek, darslarni o‘tishda dars berishning turli noan’anaviy usullaridan bayon, savol-javob, boshqotirmalar, bahs- munozara, elektron qo‘llanmalar va multimedialardan foydalanish tavsiya etiladi. O‘qituvchi yuqoridagilarga tayangan holda izlanuvchanlik bilan talabalarni fanga bo‘lgan ijodkorlik tuyg‘usini uyg‘ota olishi kerak. O‘qituvchi talabada “Menga tibbiyot elektronikasi zarur, uni bilish, kasbiy faoliyatda qo‘llashning uddasidan chiqishim kerak”- degan intilishni uyg‘otshi zarur.  Ushbu intilishni uyg‘otish uchun dars davomida pedagogik texnologiyalarni qo‘llash samarali natija beradi.

Русский

При организации и проведении занятия по медицинской электронике преподаватель может использовать различные формы методов обучения (лекция, устное изложение, решение задач, практическая работа, демонстрация и другие формы). Также рекомендуется использовать различные нетрадиционные методы обучения, такие как повествование, вопросы и ответы, ребусы, дебаты, электронные пособия и мультимедиа. Исходя из вышеизложенного, учитель должен уметь пробуждать у учащихся чувство творчества по отношению к науке с любознательностью. Преподаватель должен пробудить в студенте стремление «медицинская электроника мне нужна, я должен ее знать и уметь использовать в своей профессиональной деятельности». Чтобы пробудить это стремление, использование педагогических технологий на уроке дает эффективный результат.

English

In organizing and conducting a medical electronics lesson, the teacher can use various forms of teaching methods (lecture, oral presentation, problem solving, practical work, demonstration and other forms). It is also recommended to use various non-traditional teaching methods such as narration, question-and-answer, puzzles, debates, electronic manuals and multimedia. Based on the above, the teacher should be able to arouse students' creativity towards science with curiosity. The teacher should awaken in the student the aspiration that "I need medical electronics, I need to know it and be able to use it in my professional activity." To awaken this desire, the use of pedagogical technologies during the lesson gives an effective result.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Bozorov E.X. 1 National University of Uzbekistan
2 Axmadjonov M.F. 2 Ferghana Polytechnical Institute
Ҳавола номи
1 1. Ishmuhamedov R., Abduqodirov A., Pardayev A. Ta’lim va tarbiyada innovatsion texnologiyalar amaliyoti – T.: Iste’dod, 2010.- b.
2 2. Golish L.V, Fayzullayeva D.M. Pedagogik texnologiyalarni loyihalashtirish va rejalashtirish. TDIU. Toshkent. 2010.
3 3. Kamoliddinov.M, Vaxobjonov.B “Innovatsion pedagogik texnologiyalar”. “Talqin”. Toshkent. 2010.
4 4. XXI asr pedagogikasining dolzarb vazifalari. //Xalq ta’limi, 2007. – №2,
5 5. N.N.Ne’matova Guruhlarni tashkil etishni interfaol metodlari. Buxoro 2008 yil.
6 6. Haydarova O.Q.Bo‘lajak o‘qituvchilarni innovatsion faoliyatga tayyorlash. Qarshi, Nasaf, 2008.
7 7. O‘zbekiston Respublikasi «Ta’lim to‘g‘risidagi qonun» – Toshkent,1997.
Кутилмоқда