Мақолада талабаларда интеллектуал салоҳият ва фаолликнинг шаклланиши, ривожланишининг жамият интеллектуал ҳаётидагиаҳамияти, оиладаги ижодий муҳит, инновацион таълим, китобхонликнинг талаба-ёшлар интеллектуал маданиятини шакллантиришдаги акмеологик-гуманистик роли, жамиятда интеллектуал муҳит қарор топишининг тарихий ва замонавий таҳлили ва талқини педагогик жиҳатдан ифодаланган.
Мақолада талабаларда интеллектуал салоҳият ва фаолликнинг шаклланиши, ривожланишининг жамият интеллектуал ҳаётидагиаҳамияти, оиладаги ижодий муҳит, инновацион таълим, китобхонликнинг талаба-ёшлар интеллектуал маданиятини шакллантиришдаги акмеологик-гуманистик роли, жамиятда интеллектуал муҳит қарор топишининг тарихий ва замонавий таҳлили ва талқини педагогик жиҳатдан ифодаланган.
В статье с педагогической точки зрения изложены формирование интеллектуального потенциала и активности у студентов, значение их развития в интеллектуальной жизни общества, акмеологическо- гуманистическая роль творческой атмосферы в семье, инновационного образования, чтения книг в формировании интеллектуальной культуры студенческой молодежи, исторический и современный анализ и интерпретация утверждения в обществе интеллектуальной среды.
The article focuses on the formation of students' intellectual competence and activity in students, the importance of their development in the intellectual life of society, the creative environment in the family, innovative education, the role of reading in the formation of intellectual culture of students, the acmeological and historical-humanistic.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Egamberdiyeva T.A. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Singapur Science Centre (https://www.science.edu.sg), KAIST (https://www.kaist.ac.kr) (ЖанубийКорея), Sapporo Science Centre (https://www.ssc.slp.or.jp) (Япония), Hong Kong Science Centre (www.discoverhongkong.com) (Гонконг), Technorama Science Centre for children (https://www.myswitzerland.com › technorama-swiss-science-center) (Швейцария). |
2 | 2.Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси // Халқ сўзи, 2020 йил 25 январь. |
3 | 3.http://www.lex.uz/docs/4320713. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 3 майдаги ПҚ-4306- сон “Иқтидорли ёшларни аниқлаш ва юқори малакали кадрлар тайёрлашнинг узлуксиз тизимини ташкил этиш чора-тадбирлари тўғрисида” ги қарори. |
4 | 4.Мирзиёев Ш.М. Эркин ва фаровон демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. – Т.: Ўзбекистон НМИУ, 2017. |
5 | 5.Мирзиёев Ш.М. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. 2-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2018. |
6 | 6.Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги фармони. https://uza.uz/oz/documents/zbekiston-respublikasi-oliy-talim-tizimini-2030-yilgacha-riv-09-10-2019 |
7 | 7.https://kun.uz/54763240 |
8 | 8.Богоявленская Д. Б. Исследования творчества и одаренности в традициях процессуально-деятельностной парадигмы // Основные современные концепции творчества и одаренности. − М.: 1997. |
9 | 9.Shermuhamedova N. Falsafa va fan metodologiyasi. –T.: Aloqachi. 2008, -B.246. |
10 | 10.Алимасов В. Фалсафа ёхуд фикрлаш санъати. –Т.: Фалсафа ва ҳуқуқ нашриёти. 2008. |