В статье рассматриваются составные части рекламных текстов в прагмалингвистическом аспекте, а также различные подходы к их описанию. Описываются функции марки, заголовка, слогана и названия, их роль при убеждении потенциальных покупателей.
Мақолада прагмалингвистик жиҳатдан реклама матнларининг таркибий қисмлари, шунингдек, уларнинг тавсифига турли ёндашувлар кўриб чиқилади. Белги, сарлавҳа, шиор ва номнинг вазифалари, потенциал харидорларни ишонтиришда уларнинг роли таърифланган.
В статье рассматриваются составные части рекламных текстов в прагмалингвистическом аспекте, а также различные подходы к их описанию. Описываются функции марки, заголовка, слогана и названия, их роль при убеждении потенциальных покупателей.
The article discusses the components of advertising texts in the pragmalinguistic aspect, as well as various approaches to their description. The functions of the brand, title, slogan and name, their role in convincing potential buyers are described.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Axtayamov A.E. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Baumgart M. Die Sprache der Werbung. – Heidelberg: 1992. |
2 | 2. Gallert K. Markenzeichen aus semiotischer Sicht. – Frankfurt am Main: 1998 |
3 | 3. Pörksen U. Plastikwörter. – Stuttgart: 1992. |
4 | 4. Römer R. Die Sprache der Anzeigewerbung. – Düsseldorf: 1980. |
5 | 5. Zielke A. Beispiellos ist beispielhaft. – Pfaffenweiler: 1991. |