330

Ushbumaqoladabо‘lajak boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarining axborot-kommunikativ kompetentliligini rivojlantirishni modeliko‘ribchiqilgan. Matematik kompetentlikni shakllantirish bugungi kunda katta ahamiyatga ega.
Atrofdagi voqea va hodisalarni tavsiflash va tushuntirishda matematik bilimlardan foydalana olish boshlang‘ich ta’limdan boshlab Davlat ta’lim standartining talablaridan biri sifatida hizmat qiladi.

  • Internet ҳавола
  • DOI10.56292/SJFSU/vol28_iss4/a5
  • UzSCI тизимида яратилган сана 09-11-2022
  • Ўқишлар сони 292
  • Нашр санаси 08-11-2022
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони20-23
Ўзбек

Ushbumaqoladabо‘lajak boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarining axborot-kommunikativ kompetentliligini rivojlantirishni modeliko‘ribchiqilgan. Matematik kompetentlikni shakllantirish bugungi kunda katta ahamiyatga ega.
Atrofdagi voqea va hodisalarni tavsiflash va tushuntirishda matematik bilimlardan foydalana olish boshlang‘ich ta’limdan boshlab Davlat ta’lim standartining talablaridan biri sifatida hizmat qiladi.

Русский

В данной статье рассматривается модель развития информационно-коммуникативной компетентности будущих учителей начальных классов. Сегодня большое значение имеет формирование математической компетентности. Умение использовать математические знания для описания и объяснения окружающих событий и явлений является одним из требований ГОСО, начиная с начального образования.

English

In this article, the model of information-communicative competence development of future primary school teachers is considered. Formation of mathematical competence is of great importance today. The ability to use mathematical knowledge to describe and explain surrounding events and phenomena serves as one of the requirements of the State Education Standard starting from primary education.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Saidova N.O. 1 Fergana State University
2 Abdullayeva B.S. 2 Fergana State University
Ҳавола номи
1 1. О‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 8 oktabrdagi PF-5847-son “О‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash tо‘g‘risida”/29
2 2. Saidova N. Bo‘lajak boshlangich sinf oqituvchilari kompetentligini oshirishda axborot texnologiyalarining orni //Zamonaviy dunyoda pedagogika va psixologiya: Nazariy va amaliy izlanishlar. – 2022. – Т. 1. – №. 22. – С. 4-7.
3 3. Саидова Н.О. Бўлажак ўқитувчиларнинг компетентлигини шакллантириш муаммолари //international scientific and practical conference" the time of scientific progress". – 2022. – т. 1. – №. 1. – с. 147-150.
4 4. [Grinshkun V.V., Remorenko I.M. Frontiri «Moskovskoy elektronnoy shkoli» // Informatika i obrazovaniye. 2017. № 7 (286). S. 3–8.].
5 5. [Beshenkov S.A., Rakitina YE.A., Mindzayeva E.V. Informatsionnoye obrazovaniye v Rossii // Znaniye. Ponimaniye. Umeniye. 2013. № 3. S. 42–51.. str. 45].
6 6. [Viktorova Y.V. Formirovaniye IKT-kompetentnosti uchashixsya 9-x klassov v protsesse obucheniya matematike: dis kand. ped. nauk. Yekaterinburg, 2016. 217 s.].
7 7. Maktab yoshidagi bolalarning matematik qobiliyatlarini rivojlantirish. N.O.Saidova, M.S.Yigitaliyeva. Results of National Scientific Research (2022)1 (3), р.53-59.
8 8. Саидова Н. О., Рустамова Ш. Ш. К. Мактабгача ёшдаги болаларда математик тушунчаларни шакллантиришнинг замонавий технoлогиялари //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2021. – Т. 1. – №. Special Issue 2. – С. 290-293.
Кутилмоқда