Ushbu maqola notiqlik san’ati, tafakkur va nutqning fan sifatidagi ahamiyatiga bag‘ishlangan. U notiqlik nutqi qurilishining o‘ziga xos qonunlarini o‘z ichiga oladi, mukammal nutqni amalda o‘zlashtirishga imkon beradi, to‘g‘ri gapirishga, fikrni ifoda etishga, nutq aloqasini tashkil etishga, bayonotlarni ifodalashning yangi shakllarini yaratishga o‘rgatadi, o‘z-o‘zini takomillashtirish va yangi bilimlarni o‘rganishga intilayotgan yoshlarga bularni o‘rgatish muhim va zarurligi haqida to‘xtalib o‘tilgan.
Ushbu maqola notiqlik san’ati, tafakkur va nutqning fan sifatidagi ahamiyatiga bag‘ishlangan. U notiqlik nutqi qurilishining o‘ziga xos qonunlarini o‘z ichiga oladi, mukammal nutqni amalda o‘zlashtirishga imkon beradi, to‘g‘ri gapirishga, fikrni ifoda etishga, nutq aloqasini tashkil etishga, bayonotlarni ifodalashning yangi shakllarini yaratishga o‘rgatadi, o‘z-o‘zini takomillashtirish va yangi bilimlarni o‘rganishga intilayotgan yoshlarga bularni o‘rgatish muhim va zarurligi haqida to‘xtalib o‘tilgan.
Настоящая статья посвящена значению риторики как науки об искусстве красноречия, как науки о мысли и речи. Риторическая речь содержит свои специфические каноны построения речи, даёт возможность практически овладеть совершенной речью, учит правильно говорить, выражать свою мысль, организовывать речевое общение, создавать новые формы выражения собственных высказываний, чему важно и необходимо обучать молодёжь, которая стремится к самосовершенствованию и познанию нового.
This article focuses on the meaning of rhetorics as a science of the art of eloquence, as a science of thought and speech. Rhetorical speech contains its own specific canons of speech construction, provides an opportunity to practically master perfect speech, teaches how to speak correctly, express your thought, organize speech communication, create new forms of expressing your own statements, which is important and necessary to teach young people who seek to improve themselves and learn new things.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Davlyatova G.N. | 1 | Fergana State University |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Античная риторика// Учебник. – Москва: Флинта, 2019. – С. 26. |
2 | 2. АристотельТопика // Аристотель Соч. в 4-х тт. - Т. 1. - М.: Мысль, 1978. |
3 | 3. История русской риторики: Хрестоматия / Сост. В.И. Аннушкин: Учебное пособие для вузов и гуманитарных школ. М.: Издательский центр “Academia”, 1996. |
4 | 4. Кошанский Н.Ф.Общая риторика. - СПб, 1835. – 273 с. |
5 | 5. Платон и его эпоха. — М.: Наука, 1979. — 318 с. |
6 | 6. Рождественский Ю.В. Теория риторики. - М.: Добросвет, 1997. – 176 с. |
7 | 7. Цицерон. Три трактата об ораторском искусстве, М.: Ладомир, 1994. – С. 78-80. Источник: https://vikent.ru/enc/5262/ |
8 | 8. Эко У. Superman для масс: Риторика и идеология народного романа// СЛОВО/SLOVO2018. – 248 с. |