60

Қишлоқ хўжалигида кооперация муносабатларини ташкил этиш, самарадорлик кўрсаткичларини ижобий кўриниш олиши ва тармоқда иқтисодий хатарларни пасайтириш имконини беради. Кооперацион тузилмалар фаолиятида маркетинг имкониятларидан фойдаланиш зарурати қишлоқ хўжалиги ўзига хос хусусиятлари билан ифодаланади. Мақолада ушбу тузилмалар таркибида маркетинг бўлимини ташкил этиш, унинг асосий мақсад ва вазифалари ёритилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 30-11-2022
  • Ўқишлар сони 60
  • Нашр санаси 12-11-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони122-132
Ўзбек

Қишлоқ хўжалигида кооперация муносабатларини ташкил этиш, самарадорлик кўрсаткичларини ижобий кўриниш олиши ва тармоқда иқтисодий хатарларни пасайтириш имконини беради. Кооперацион тузилмалар фаолиятида маркетинг имкониятларидан фойдаланиш зарурати қишлоқ хўжалиги ўзига хос хусусиятлари билан ифодаланади. Мақолада ушбу тузилмалар таркибида маркетинг бўлимини ташкил этиш, унинг асосий мақсад ва вазифалари ёритилган.

Русский

Организация кооперационных отношений в сельском хозяйстве дает возможность улучшит показатели эффективности и снижению экономических рисков в отрасли. Необходимость использования маркетинговых возможностей в кооперационных структурах обосновывается особенностями сельского хозяйства. В статья посвящена вопросам формирования маркетинговых отделов в сельскохозяйственных кооперациях, основным челям и задачам этих отделов

English

The organization of cooperative relations in agriculture makes it possible to improve performance indicators and reduce economic risks in the industry. The need to use marketing opportunities in cooperative structures is justified by the peculiarities of agriculture. The article is devoted to the formation of marketing departments in agricultural cooperatives, the main goals and objectives of these departments

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sirojiddinov K.I. i.f.n dotsent Namangan davlat universiteti
2 Tajibayev K.Q. katta o’qituvchi Namangan davlat universiteti
Ҳавола номи
1 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги "Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйичa харакатлар стратегияси тўғриcидa"ги ПФ-4947-сонли Фармони. Ўзбекистон Республикаси қонун хужжатлари тўплaми, 2017 й.,6-сон, 70-модда
2 Указ Президента Республики Узбекистан «О мерах по дальнейшему обеспечению продовольственной безопасности страны». - http://www.lex.uz/ –
3 Гвоздиков, А.В. Анализ финансовых источников пополнения оборотного капитала сельскохозяйственных предприятий / А.В. Гвоздиков, И.И. Глотова, Е.П. Томилина // Научно-технические ведомости СПбГУ. Экономические науки.-6 (68) 2008, декабрь
4 Котлер, Ф. Основы маркетинга: Пер. с анг. / Ф. Котлер. – М.: Бизнес – книга, 1995. – 702 с.
5 Огнивцев, С.Б. Моделирование объединительных и интеграционных процессов в АПК / С.Б. Огнивчев // Переходная аграрная экономика, проблемы,решения, модели. Научн. тр. ВИАПИ РАСХН. М.: Энциклопедия российских деревень,2000.– С.350.
6 Сирожиддинов И. К., Ботирова Р. А. Возможности развития экспорта фруктов и овощей в регионе. – Актуальные вызовы современной науки. Сборник научных трудов. Выпуск 11 (31). Часть I // Переяслав-Хмельничкий, 2018. С. 82 – 85.
7 Сирожиддинов И. К., Ботирова Р. А. Возможности развития экспорта фруктов и овощей в Наманганской области. - Молодой ученый, № 50, 2018. С. 174 – 176.
8 Сирожиддинов, И. К., Ходжибаева И. В. Инновационные процессы в экономике регионов в условиях коронавирусной пандемии //«Молодой ученый». — 2020. — № 20 (310), — с. 449-452.
9 Sirojiddinov K. Developing the food orientation of agricultural production and the need to develop agromarketing //Theoretical & Applied Science. 2019. No 11 (79). P. 268-272
10 Сирожиддинов К.И. Возможности повышения экспортной направленности садоводства и виноградарства в Наманганской области Узбекистана//Молодой ученый. 2018. № 16 (202). С. 87-89
11 Ўзбекистон мева-сабзавот экспортини ривожлантиришда менталитет халақит бермоқда. www.uzanalytics.com
Кутилмоқда