52

Chet tillarini o'qitish metodikasida metod bu belgilangan maqsadga erishish usuli deb hisoblanadi, shu bilan birga u turli miqyosdagi ta’lim materialalrini o’rganuvchilarga
yetkazib berish yo'llarni belgilashda foydalaniladi. Usul chet tillarini o'qitishda aniq maqsadlar, o'qitishning mazmuni va tamoyillari bilan ajralib turadigan fundamental yo'nalish deb hisoblanadi. Maqolada chet tillarini o’qitishda foydalaniladigan turli metodlar tahlil qilinadi
 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 08-01-2023
  • Ўқишлар сони 52
  • Нашр санаси 12-11-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони372-376
English

In the methodology of teaching foreign languages, the method is considered as a way to achieve this goal, and it is used to identify ways to deliver learning materials of different scales to learners. The method is considered to be a fundamental direction in the teaching of foreign languages, which is distinguished by specific goals, content and principles of teaching. The article analyzes the different methods used in teaching foreign languages
 

Русский

В методологии обучения иностранным языкам этот метод рассматривается как способ достижения этой цели, в то время как он используется для
определения способов доставки учебных материалов разного масштаба учащимся. Методика считается основополагающим направлением в обучении иностранным языкам, которое отличается четкими целями, содержанием и принципами обучения. В статье анализируются различные методы обучения иностранным языкам
 

Ўзбек

Chet tillarini o'qitish metodikasida metod bu belgilangan maqsadga erishish usuli deb hisoblanadi, shu bilan birga u turli miqyosdagi ta’lim materialalrini o’rganuvchilarga
yetkazib berish yo'llarni belgilashda foydalaniladi. Usul chet tillarini o'qitishda aniq maqsadlar, o'qitishning mazmuni va tamoyillari bilan ajralib turadigan fundamental yo'nalish deb hisoblanadi. Maqolada chet tillarini o’qitishda foydalaniladigan turli metodlar tahlil qilinadi
 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Khasanova D.K. Teacher International Islamic Academy оf Uzbekistan
Ҳавола номи
1 Abdullaeva, Barno & Pulatova, Laziza & Ulmasbaeva, Malika & Azimova, Gulnara & Kenjaeva, Mukhayyo. (2020). Designing Materials for Teaching Adult Learners. International Journal of Psychosocial Rehabilitation. 24. 794-799. 10.37200/IJPR/V24SP1/PR201219
2 ARIPOVA, K. ЛИНГВОМАДАНИЙ КОМПЕТЕНЦИЯ ВА КОМПЕТЕНТЛИЛИК: ТЕРМИНЛАРНИНГ МЕТОДИК ЛУГАТЛАРДАГИ ТАЪРИФИ. УзМУ ХАБАРЛАРИ ВЕСТНИК НУУз
3 Ikanova, L. (2019). Бошланғич синф ўқувчиларида она тилидаги матнларни ўқиб тушуниш кўникмаларини шакллантириш. Сўз санъати халқаро журнали, 145-157
4 Ikanova, L. (2020). ANALYSIS OF TWO TASKS FROM THE POINT OF PRAGMATICS. Modern trends in linguistics: problem and solutions, 25-26
5 Khasanova, D., Ulmasbaeva, M., Ikanova, L. (2019). IT IS TIME TO CHANGE THE SUBJECT MATTER OF ENGLISH AT VOCATIONAL COLLEGE. EPRA International Journal of Multidisciplinary Research, 48-52
6 Muminova, D.A. (2019). Peculiarities of intercultural competence in teaching foreign languages. Religacion - Revista de Ciencias Sociales Y Humanidades, 4(19), 696-699
7 Qizi, Eshboeva Durdona Alisher. "IMPROVEMENT OF PROBLEM SOLVING SKILLS OF ENGLISH TEACHERS THROUGH CASE STUDY." Наука и образование сегодня 12 (47) (2019)
8 Ulmasbaeva, M. A. (2020). THE EFFECTIVENESS OF USING TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOREIGN LANGUAGES. In ПРИОРИТЕТНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ (pp. 176-177)
9 Ulmasbaeva, Malika. (2019). THE EFFECT OF THE CRITICAL PERIOD FOR ACQUIRING THE SECOND LANGUAGE. Nauka v sovremennom mire. 39. 185-193. 10.31618/2524-0935-2019-39-6-185-193
10 Муминова, Д.А. (2019). Повышение учебной активности студентов в процессе изучения иностранного языка средствами информационно-коммуникационных технологий. FarDU ILMIY XABARLAR, 2, 291-295
Кутилмоқда