Maqolada 3-4-sinf aqli zaif o‘quvchilarida o‘qish ko‘nikmasini shakllantirishning uchta bosqichi ajratib ko‘rsatiladi: analitik, sintetik va avtomatlashuv bosqichlari hamda ularning mazmun-mohiyati yoritilgan.
Maqolada 3-4-sinf aqli zaif o‘quvchilarida o‘qish ko‘nikmasini shakllantirishning uchta bosqichi ajratib ko‘rsatiladi: analitik, sintetik va avtomatlashuv bosqichlari hamda ularning mazmun-mohiyati yoritilgan.
В статье выделяются три этапа формирования навыков чтения у учащихся 3–4-х классов с задержкой интеллектуального развития: аналитический, синтетический и автоматизированный этапы, их содержание и сущность.
The article identifies three stages in the formation of reading skills in mentally retarded students in grades 3-4: analytical, synthetic and automated stages, their content and essence.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | XAMRAEVA I.. | tayanch doktoranti | Toshkent davlat pedagogika universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|