В настоящей статье рассматриваются понятие «игра», воззрения выдающихся психологов и педагогов на игровой метод воспитания и обучения детей, существующие концепции психологической сущности игры, педагогические исследования анализа функций игры, влияние игры на развитие механизмов творчества детей.
В настоящей статье рассматриваются понятие «игра», воззрения выдающихся психологов и педагогов на игровой метод воспитания и обучения детей, существующие концепции психологической сущности игры, педагогические исследования анализа функций игры, влияние игры на развитие механизмов творчества детей.
Мазкур мақолада «ўйин» тушунчаси, машҳур психолог ва педагогларнинг болаларни тарбиялаш ва ўқитишнинг ўйинли усулига қарашлари, ўйин моҳиятининг мавжуд концепциялари, ўйин функцияси таҳлилининг педагогик тадқиқоти, ўйинларнинг болалар ижодкорлигини ривожланиши механизмларига таъсири кўриб чиқилади.
This article discusses the concept of «play», the views of prominent psychologists and teachers on the play method of upbringing and teaching children, existing concepts of the psychological essence of play, pedagogical studies of the analysis of play functions, the influence of play on the development of children's creativity mechanisms.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Muxamediyeva S.. | к. п. н., доцент, директор | ГДОО № 4 г. К оканда (Ферганская область) |
№ | Ҳавола номи |
---|