96

В статье затрагивается одна из важнейших проблем современной музыкальной педагогики, связанная с взаимодействием традиционных и современных методик. На основе обобщения исторического и личного научно-практического опыта автора делается вывод о значимости взаимодействия традиционных и современных методик обучения музыке.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 11-02-2023
  • Ўқишлар сони 96
  • Нашр санаси 30-09-2021
  • Мақола тилиRus
  • Саҳифалар сони38-39
Русский

В статье затрагивается одна из важнейших проблем современной музыкальной педагогики, связанная с взаимодействием традиционных и современных методик. На основе обобщения исторического и личного научно-практического опыта автора делается вывод о значимости взаимодействия традиционных и современных методик обучения музыке.

Русский

Мақолада анъанавий ва замонавий методикаларнинг ўзаро алоқадорлиги билан боғлиқ замонавий ва мусиқий педагогиканинг ўта муҳим муаммоларидан бирига тўхталинган. Муаллифнинг тарихий ва шахсий илмий-амалий тажрибасини умумлаштириш асосида мусиқага ўргатишнинг анъанавий ва замонавий методикаларини ўзаро алоқадорлигининг аҳамияти тўғрисида хулосалар келтирилган.

Калит сўзлар
English

The article touches upon one of the most important problems of modern musical pedagogy, associated with the interaction of traditional and modern methods. Based on the generalization of the historical and personal scientific practical experience of the author, a conclusion is drawn about the importance of the interaction of traditional and modern methods of teaching music.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Rejametova N.. доктор философии по педагогике (PhD) Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами
Ҳавола номи
Кутилмоқда