Мазкур мақолада болаларга чет тилини ўргатишда уларнинг кўп зеҳнлилиги назариясидан келиб чиққан ҳолда ўқитиш ва баҳолаш, ўқув жараёнига қўшимча равишда ўқувчиларнинг индивидуал, интеллектуал хусусиятларини ҳисобга олган ҳолда уларнинг «кучли томонларига» таяниш ва «кучсиз» томонларини ривожлантиришда ёрдам берадиган усуллардан фойдаланиш масалалари ёритилган.
Мазкур мақолада болаларга чет тилини ўргатишда уларнинг кўп зеҳнлилиги назариясидан келиб чиққан ҳолда ўқитиш ва баҳолаш, ўқув жараёнига қўшимча равишда ўқувчиларнинг индивидуал, интеллектуал хусусиятларини ҳисобга олган ҳолда уларнинг «кучли томонларига» таяниш ва «кучсиз» томонларини ривожлантиришда ёрдам берадиган усуллардан фойдаланиш масалалари ёритилган.
В данной статье рассматриваются вопросы обучения и оценки детей на иностранном языке на основе теории множественного интелекта. Помимо учебного процесса, освещаются вопросы опоры на «сильные стороны» студентов с учетом их индивидуальных, интеллектуальных характеристик и использования методов, которые помогают развивать их «слабые стороны».
This article focuses on the issues of teaching and assessing children in a foreign language based on the theory of multiple intelligences, in addition to the educational process, it highlights the issues of relying on the «strengths» of students, taking into account their individual, intellectual characteristics and the use of methods that help develop their «weaknesses».
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Toshboyeva B.. | катта ўқитувчиси | Андижон давлат университети |
№ | Ҳавола номи |
---|