122

Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 10-08-2023
  • Ўқишлар сони 122
  • Нашр санаси 10-12-2022
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони338-349
Ўзбек

Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nafasov G.A. dotsent GulDU
2 Abduraimov D.E. katta o'qituvchi Guliston Davlat Universiteti
3 Saitmuratov O.N. o'qituvchi Guliston Davlat Universiteti
Ҳавола номи
1 1. Ш.М.Мирзиёев. Эркин ва фаровон, демократик ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз.– Тошкент : Ўзбекистон, 2016. - 56 б.
2 2. Раджабов Б.Ш., Хидирова Ч.М. Ўқув жараёнини виртуаллаштириш тизимининг компоненталари ва дастурий таъминоти. //ТАТУ хабарлари, –Тошкент, 2009, №3, -83-85 б.
3 3. Антонов Ю.С. Хохлов А.М. Тестирование (теория и практика). Якутск, 2000.
4 4. Майоров А.Н. Тесты школьных достижений: конструирование, проведение, использование. Спб. Образование и культура. 1994.
5 5. Минин М.Г. Диагностика качества знаний и компьютерные технологии обучения. Томск: Изд-во ТГПУ, 2000.
6 6. Культин Н.Б. С++Builder в задачах и примерах.-СПб.: БХВ-Петербург, 2005.-336 с.
Кутилмоқда