Mamlakatimizda fuqarolik jamiyati qurish va buning uchun avvalo xalqimiz dunyoqarashini shakllantirish bugungi kunning eng dolzarb vaizfalaridan biridir. Bu sohada yuqori cho’qqilarga erishgan xorij davlatlarini tajribasini ko’rib chiqadigan bo’lsak, birinchi navbatda o’z huquq va majburiyatlarini biluvchi va ularga amal qiluvchi yuksak huquqiy madaniyatga ega bo’lgan fuqarolarni tarbiya qilishga e’tibor qaratishgan. Bunday huquqiy tarbiyani beruvchi eng mukammal maskan bu albatta maktabdir. Maktab o’quvchilarini huquqiy ta’lim va tarbiyasini shakllantirishga kompleks yondashuvda yangi tehnologiyalardan foydalanish maqsadga muvofiq bo’ladi.
Mamlakatimizda fuqarolik jamiyati qurish va buning uchun avvalo xalqimiz dunyoqarashini shakllantirish bugungi kunning eng dolzarb vaizfalaridan biridir. Bu sohada yuqori cho’qqilarga erishgan xorij davlatlarini tajribasini ko’rib chiqadigan bo’lsak, birinchi navbatda o’z huquq va majburiyatlarini biluvchi va ularga amal qiluvchi yuksak huquqiy madaniyatga ega bo’lgan fuqarolarni tarbiya qilishga e’tibor qaratishgan. Bunday huquqiy tarbiyani beruvchi eng mukammal maskan bu albatta maktabdir. Maktab o’quvchilarini huquqiy ta’lim va tarbiyasini shakllantirishga kompleks yondashuvda yangi tehnologiyalardan foydalanish maqsadga muvofiq bo’ladi.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Satvoldiyev F.A. | o'qituvchi | NamDU. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Mirziyoyev. Sh. M. Yangi O’zbekiston strategiyasi. T. O’zbekiston. 2021. –B. |
2 | 2. Кулапов В. Л. Теория государства и права. учебник. М. : Кнорус, 2014. С. |
3 | 3. Karimova O. Huquqiy tarbiya metodikasi. T: TDPU. 2000y. -B. 5 |
4 | 4. Satvoldiyev. F. A. PROSPECTS FOR IMPROVING THE TECHNOLOGIES OF DEVELOPING LEGAL THINKING FOR SCHOOLCHILDREN (ON THE EXAMPLE OF THE PROVINCE OF NAMANGAN) //CURRENT RESEARCH JOURNAL OF PEDAGOGICS. – 2023. – Т. 4. – №. 01. – С. 94-97. |
5 | 5. Satvoldiyev. F. A. Maktab o’quvchilarining huquqiy tarbiyasini shakllantirishda xorij tajribasidan fodalanish.(Fransiya misolida). Studies in Economics and Education in the Modern world, Vol. 1 No. 5 (2022). – P. 16-21 |