96

Ушбу мақолада бугунги кунда кредит-модуль тизими асосида тахсил олаётган барча Олий таьлимдаги бўлажак математика ўқитувчиларнинг когнитив компетенциясини ривожлантириш жараёнида рақамли технологиялардан файдаланиш мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 20-08-2023
  • Ўқишлар сони 96
  • Нашр санаси 10-03-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони58-63
Ўзбек

Ушбу мақолада бугунги кунда кредит-модуль тизими асосида тахсил олаётган барча Олий таьлимдаги бўлажак математика ўқитувчиларнинг когнитив компетенциясини ривожлантириш жараёнида рақамли технологиялардан файдаланиш мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nafasov G.A. dotsent GulDU
2 Abduraimov D.E. katta o'qituvchi GulDU
3 Usmanov N.M. magistr GulDU
Ҳавола номи
1 1. Дорофеев Г.В. О принципах отбора содержания школьного математиче¬ского образования // Математика в школе. 1990. – № 6. – С. 2-5.
2 2. Далингер В.А. Самостоятельная деятельность учащихся и её активиза¬ция при обучении математике. – Омск, 1993. – 156 с.
3 3. Вaхoбoв М.М. Умумий ўртa тaълим cифaти мoнитoрингини oлиб бoришнинг мoделлaштириш: Дис. ... пед. фaн. дoк. – Т:.2016. – 266 б.
4 4. Турсунқулов С. Т ва бошқалар. Ўқитувчиларнинг касбий маҳорат ва компетентлигини ривожлантириш. – Т.: Сано-стандарт, 2012. – 172 б.
5 5. Бегимқулoв У.Ш. Педaгoгик тaълимдa зaмoнaвий aхбoрoт технoлoгиялaрини жoрий этишнинг илмий-нaзaрий acocлaри. Мoнoгрaфия. – Тoшкент: Фaн, 2007.– 160 бет.
6 6. Абдуллаева Б.С. Академик лицей талабаларининг математик тафаккурини ривожлантириш: Дис. ... пед. фан. ном. – Тошкент, 2002.
7 7. Nafasov, G. (2019). Model of Developing Cognitive Competence at Learning Process Elementary Mathematics. Eastern European Scientific Journal, (1).
Кутилмоқда