1q“Вокал ижрочилиги” бўйича мутахассисларини тайёрлашда ихтисослик фанлардан “Дирижёрлик” фанининг аҳамияти катта. Ушбу мақолада дирижёрлик касбининг тарихи, ўзига хос хусусиятлари, талабаларни профессионал билим ва малакаларини оширишда дирижёрлик маҳорати, мануал техника саводини эгаллашларида зарур бўлган содда, мураккаб ва аралаш ўлчовлар тизимининг ўрни ҳақида сўз боради
1q“Вокал ижрочилиги” бўйича мутахассисларини тайёрлашда ихтисослик фанлардан “Дирижёрлик” фанининг аҳамияти катта. Ушбу мақолада дирижёрлик касбининг тарихи, ўзига хос хусусиятлари, талабаларни профессионал билим ва малакаларини оширишда дирижёрлик маҳорати, мануал техника саводини эгаллашларида зарур бўлган содда, мураккаб ва аралаш ўлчовлар тизимининг ўрни ҳақида сўз боради
Предмет “Дирижирование” имеет большое значение в подготовке специалистов на отделении «Вокальное исполнительство». В статье рассказывается об истории и своеобразной специфики профессии дирижирования, о системе простых, сложных и смешанных размеров в освоении профессиональных знаний дирижерского мастерства и мануальной техники.
The subject “The art of conducting” has great significance in preparing of specialists of the department - Vocal performance. The present article deals with the history and pecular specifics of the conducting art, systems of simple, complicated and mixed sizes in attaining of professional knowledge of conducting art and manual technique.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Malikova S.. | педагогика фанлари номзоди | UzDSMI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Болалар мусиқа в санъат мактабларининг моддий – техник базаси- ни мустаҳкамлаш ва уларнинг фаолиятини янада яхшилаш бўйича 2009-2014 йилларга мўлжалланган Давлат Дастури тўғрисида”ги қарори . Халқ сўзи. 2008.-8 июль. |
2 | 2. Харакатлар стратегияси асосида жадал тараққиёт ва янгиланиш сари. –Тошкент: Ғофур Ғулом нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2017. |
3 | 3. Мирзиёeв Ш.М. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. –Тошкент: Ўзекистон, 2017. |
4 | 4. Мирзиёев Ш.М. “Ўзбекистон ижодкор зиёлилари вакиллари билан учрашув”идаги маърузаси. Маърифат, 2017. 5 август. |
5 | 5. Абдурауф Фитрат. Ўзбек классик мусиқаси ва унинг тарихи. –Тошкент: 1993й. |
6 | 6. Багирова Ф.Т. Дирижёрлик, 2010. |
7 | 7. Матёқубов И., Хор ижрочилиги-қадимий ёхуд замонавий? ЎзДСМИ хабарлар 1-сон, илмий-назарий, амалий-услубий, маънавий-маърифий журнали. –Тошкент: 2017 –64-68 б. |
8 | 8. Педагогикадан атамалар луғати. –Тошкент: Фан, 2008. –196б. |
9 | 9. Фаробий. Куй ва қўшиқ сеҳри. Методик-библиографик қўлланма, Ўзбекистон Миллий кутубхонаси, 2008. –4б. |
10 |
10. Choral techniques By: Gordon Lamb Onlaine: |
11 | 11. Шамахмудова Б.В. Хор луғати. –Тошкент: 2009. |
12 | 12. Шукуров Ж. Дирижёрлик, ўқув қўлланма, –Тошкент: 2009. |
13 | 13. XXI аср мусиқа таълими: муаммо ва ечимлар. Халқаро илмий-амалий конференция материаллари, 2-жилд, –Тошкент: 2014. |