Insoniyat ijtimoiy munosabatlarini tartibga soluvchi axloq me’yorlari transformatsiyaga uchrab o’zgarish xususiyatiga ega. Jamiyatda yashovchi har bir shaxs o’rnatilgan axloq normalariga rioya qilinishi belgilab qo’yiladi. Ammo ba’zida shunday holatlar ham uchrab turadiki, bunda ba’zi insonlar ijtimoiy tartib-qoidalarni mensimay, ularni qasddan inkor qiladilar. Maqolada mana shunday g’ayriaxloqiy xatti-harakatlarni yoqlovchi amoralizmning mohiyati va kelib chiqish sabablari ijtimoiy-falsafiy jihatdan tahlil qilingan.
Insoniyat ijtimoiy munosabatlarini tartibga soluvchi axloq me’yorlari transformatsiyaga uchrab o’zgarish xususiyatiga ega. Jamiyatda yashovchi har bir shaxs o’rnatilgan axloq normalariga rioya qilinishi belgilab qo’yiladi. Ammo ba’zida shunday holatlar ham uchrab turadiki, bunda ba’zi insonlar ijtimoiy tartib-qoidalarni mensimay, ularni qasddan inkor qiladilar. Maqolada mana shunday g’ayriaxloqiy xatti-harakatlarni yoqlovchi amoralizmning mohiyati va kelib chiqish sabablari ijtimoiy-falsafiy jihatdan tahlil qilingan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Toshpulatov O.N. | tadqiqotchi | Samarqand davlat chet tillari n stituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Ochilova B.M. Axloq falsafasi. Toshkent: “IJOD-PRINT”, 2019. B- 7. |
2 | 2. Yusupov E. Inson kamolotining ma’naviy asoslari. Toshkent: “Universitet”, 1998, 38-b |
3 | 3. Abdulla Sher. Axloqshunoslik. Toshkent: “O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti”, 2010. B- 10. |
4 | 4. Фалсафа қомусий луғат. “Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти нашриёти”. Тошкент: 2004. Б- 24. |
5 | 5. Джос В.В. Постдарвинизм или эволюция человека в судьбоанализе. Москва: 2001 – С. 154 |
6 | 6. Аёл-мукаддассан. Тошкент: «Ёзувчи», 1999. –Б.242 |
7 | 7. Ломброзо Ч. Гениальность и помешательство. – М., 1995 – С. 275 |