Mazkur maqolada yosh avlodga tasviriy san’at asarlari vositasida shakllantirish va rivojlantirishga, umuminsoniy qadriyatlar bilan yaqindan tanishtirishga, go‘zallik va ezgulikni qadrlashda estetik did va ijodiy faollikni rag‘batlantiruvchi pedagogik texnologiyalarga alohida e’tibor qaratilgan.
Mazkur maqolada yosh avlodga tasviriy san’at asarlari vositasida shakllantirish va rivojlantirishga, umuminsoniy qadriyatlar bilan yaqindan tanishtirishga, go‘zallik va ezgulikni qadrlashda estetik did va ijodiy faollikni rag‘batlantiruvchi pedagogik texnologiyalarga alohida e’tibor qaratilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Nasirdinov O.S. | magistr | NamDPI |
2 | Sobirova G.S. | magistr | NamDPI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligining “Ilk qadam” Davlat o‘quv dasturi. –T.: 2022. – Б. 102. |
2 | 2. Abdullayeva M.M. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida iqtidorli bolalar ijodiy faoliyatini rivojlantirishning hamkorlik mexanizmini takomillashtirish. ped. fanl. bo‘yicha falsafa doktori (PhD). dis. avtoref. – T.: 2019. – 50 b. |
3 | 3. Allayarova, S.N. (2021). Talabalarni ilmiy tadqiqot faoliyatiga yo‘naltirishning dolzarb masalalari. (5 (102)), - B. 17-25. |
4 | 4. Amirova G.A., Sulaymonov A.P., Djurayeva B.R. Maktabgacha ta’lim muassasalarida applikatsiya mashg‘ulotlari. – T.: Fan va texnologiya, 2014. |
5 | 5. Eshonova.D.Sh. Bolalarda tasviriy qobiliyatlarni aniqlovchi tushunchalar // Scientific progress. Volume 2 ǀ Issue 7 ǀ 2021. – B. 1145-1159. |
6 | 6. Oripov. B.N Tasviriy san’at va uni o’qitish metodikasi. O’quv qo’llanma. “Ilm Ziyo”, Toshkent-2012. |
7 | 7. Суяров Н.Т. Использование регионального компонента на уроках изобразительного искусства 5-7 классов. Jackson ville Florida, USA. December 30 th 2021. – P.1-3. |
8 | 8. Suyarov N.T., Erkaev E.Т. (2021). Implementation of national-regional component in the educational process in the republic of Uzbekistan. Current research journal of pedagogics. Impact factor: 5.7. (USA), 2 (08), Volume 01, Issue 06, Avgust, 2021. –P.117-121. (ISSN 2767-3278). |