Материал статьи рассчитан на студентов технических специальностей, однако будет полезен всем, кто интересуется теорией несобственных интегралов. Представляет собой рекомендации в виде задач и примеров для подготовки к экзаменам, практическим занятиям, контрольным и рубежным работам, выполнения домашних заданий. Материал работы может быть использован преподавателями, ведущими практические занятия. Автор предполагает, что читатель владеет основными понятиями теории бесконечно малых и больших величин, их сравнения, различными способами
вычисления пределов.
Мақоланинг материали техник мутахассисликлар талабалари учун мўлжалланган, аммо ажралмас интеграллар назариясига қизиққан ҳар бир киши учун фойдали бўлади. Имтиҳонларга, амалий машғулотларга, назорат ва чегара ишларига тайёргарлик кўриш, уй вазифаларини бажариш учун вазифалар ва мисоллар шаклида тавсиялар. Иш материаллари амалий машғулотлар олиб борадиган ўқитувчилар томонидан қўлланилиши мумкин. Муаллиф, ўқувчи чексиз кичик ва катта миқдордаги назариянинг асосий тушунчаларига, уларнинг таққослашларига, чегараларни ҳисоблашнинг турли усулларига эга эканлигини таъкидлайди.
Материал статьи рассчитан на студентов технических специальностей, однако будет полезен всем, кто интересуется теорией несобственных интегралов. Представляет собой рекомендации в виде задач и примеров для подготовки к экзаменам, практическим занятиям, контрольным и рубежным работам, выполнения домашних заданий. Материал работы может быть использован преподавателями, ведущими практические занятия. Автор предполагает, что читатель владеет основными понятиями теории бесконечно малых и больших величин, их сравнения, различными способами
вычисления пределов.
The article is intended for students of technical specialties, but it will be useful to anyone interested in the theory of improper integrals. It provides recommendations in the form of tasks and examples for preparing for exams, practical classes, control and milestone works, and completing homework. The material of the work can be used by teachers who conduct practical classes. The author assumes that the reader knows the basic concepts of the theory of infinitesimal and large quantities, their comparison, and various ways of calculating limits.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Primov A.P. | dotsent | Navoiy davlat pedagogika instituti |
2 | Maratova F.A. | talaba | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Шмелев П. А. Теория рядов в задачах и упражнениях. – М.: «Высшая школа», 1983, 176 с. |
2 | Шипачев А. С. Высшая математика. – М., Наука, 1999. |
3 | Шестаков А.А. и др. Курс высшей математики. – М., Наука, 1999. |
4 | Пискунов Н. С. Дифференциальное и интегральное исчисление. 2-том, – Т., 1987. |
5 | Романовский П. И. Ряды Фуръе. – М., Наука, 2001. |
6 | Берман Г. Н. Сборник задач по курсу математического анализа. – М., 1987. |
7 | Н.А.Хамедова, А.В.Садыкова, И.Ш.Лактаева. Maтемaтикa. Учебное пособие. – Т., Жахон-принт, 2007. |
8 | Незбайло Т.Г. Новая теория вычисления неопределенного интеграла. – СПб., Корона-Век, 2007. (http://eqworld.ipmnet.ru/ru/library/mathematics/calculus.htm) |
9 | Харин В.Т., ГолицынаМ.Г., Калашникова Е.С., Новикова И.С. Математика. – Москва, МГУНГ им. И.М. Губкина, 2003. |
10 | William F. Trench. Introduction to real analysis. / Library of Congress Cataloging-in-Publication Data / Trinity University San Antonio, TX, USA. 2003. 583 p. (http://eqworld.ipmnet.ru/ru/library/books/Trench2003en.pdf |
11 | www. tdpu. uz |
12 | www. pedagog. uz |
13 | www. ziyonet. uz |
14 | www. edu. uz |
15 | tdpu-INTRANET. Ped |