84

Ушбу  мақолада  бўлажак  информатика  ўқитувчиларни тайёрлашда  ахборот-таълим  муҳитларидан  фойдаланиш  алгоритми  ва  ушбу муҳитдан  фойдаланиш  методикаси,  унинг  самарадорлик  даражаси келтирилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 19-02-2024
  • Ўқишлар сони 84
  • Нашр санаси 30-12-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони52-66
Ўзбек

Ушбу  мақолада  бўлажак  информатика  ўқитувчиларни тайёрлашда  ахборот-таълим  муҳитларидан  фойдаланиш  алгоритми  ва  ушбу муҳитдан  фойдаланиш  методикаси,  унинг  самарадорлик  даражаси келтирилган. 

Русский

В  статье  представлен  алгоритм  использования информационно-образовательных  сред  в  обучении  будущих  учителей информатики  и  методика  использования  этой  среды,  уровень  ее эффективности.

English

The  article  presents  an  algorithm  for  using  information  and educational  environments  in  teaching  future  teachers  of  informatics  and  a methodology for using this environment, the level of its effectiveness.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ro'ziyev R.A. dotsent Navoiy davlat pedagogika instituti
2 Norbekov A.O. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 Алламбергенова М. Х. Информатикадан интерактив ўқув мажмуалар яратиш ва улардан таълим жараёнида фойдаланиш // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация.– Тошкент, 2012. –117 б.
2 Бараулина А.В. Использование ЭОР на уроках математики. «Актуальные проблемы преподавания физики и математики в школе» Материалы// Региональной научно-практической конференции. – Нижний Тагил, 2015. С.19- 22.
3 Бегимқулов У.Ш. Педагогик таълим жараёнларини ахборотлаштиришни ташкил этиш ва бошқариш назарияси ва амалиёти. Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация.–Т.:2007. 30-32 б.
4 Дронова Е.Н. Электронные образовательные ресурсы по математике// Сборник докладов Международной Интернет-конференции «Информационно-технологическое обеспечение образовательного процесса государств-участников СНГ». – Минск, 2012. – С. 346-352.
5 Мирсанов У.М. Аниқ фанлардан электрон ахборот-таълим ресурсларини таълим жараёнига жорий этишда хорижий давлатларнинг тажрибаси // ЎзМУ хабарлари. – Тошкент, 2017. – № 5. – Б. 237-240.
6 Мирсанов У.М. Глобал Интернет тармоғига мўлжалланган электрон ахборот-таълим ресурсларини яратишда мустақил ҳамдўстлик мамлакатлари тажрибаларидан фойдаланиш // Муғаллим ҳам узлуксиз билимлендириу илмий-методикалық журнали. – Нукус, 2017. – № 6. – Б. 142-145.
7 Соловьева Л.Ф. Компьютерные технологии для преподавателя [Текст] / Л. Ф. Соловьева. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: БХВ-Петербург, 2012. – 454 с. : ил. + 1 электрон.опт. диск (DVD). – Прил.: с. 454. – ISBN 978-5-9775-0215-3.
8 Тайлақов Н.И., Тайлақова Д.Н. Умумий ўрта таълим фанларини ўқитишга электрон таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари // Малака ошириш тизими узвийлигини такомиллаштиришда ахборот хизмати: муаммо ва ечимлари. Мавзусидаги республика илмий-амалий конференция материаллари. – Тошкент, 2016. – Б. 30-32.
9 «Netease».URL:https://www.wise-qatar.org/netease-open-coursechina (Олинга вақти: 7.06.2016).
10 By Xuyang Jingjing Source. Distance education 2.0. Global Times Published, 2013-10-13.
Кутилмоқда