125

Мақолада  бўлажак  бошланғич  таълим  ўқитувчиларининг ахборот  маданиятини  шакллантиришнинг  асосий  воситалари  тадқиқ қилинган.  Бошланғич  синф  ўқитувчиларининг  ахборот  маданиятини шакллантиришда зарур бўлган маъмурий, педагогик ва психологик талаблар ишлаб чиқилган, шунингдек, ҳаракатлар кетма-кетлиги тавсифи берилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 19-02-2024
  • Ўқишлар сони 125
  • Нашр санаси 30-03-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони70-78
Ўзбек

Мақолада  бўлажак  бошланғич  таълим  ўқитувчиларининг ахборот  маданиятини  шакллантиришнинг  асосий  воситалари  тадқиқ қилинган.  Бошланғич  синф  ўқитувчиларининг  ахборот  маданиятини шакллантиришда зарур бўлган маъмурий, педагогик ва психологик талаблар ишлаб чиқилган, шунингдек, ҳаракатлар кетма-кетлиги тавсифи берилган.

Русский

В  статье  исследуются  основные  инструменты формирования  информационной  культуры  будущих  учителей  начальных классов. Разработаны административные, педагогические и психологические требования к формированию информационной культуры учителей начальных классов, а также описание последовательности действий.

English

The  article  examines  the  main  tools  for  the  formation  of information  culture  of  future  primary  school  teachers.  The  administrative, pedagogical and psychological requirements for the formation of the information culture  of  primary  school  teachers,  as  well  as  a  description  of  the  sequence  of actions, have been developed.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ergasheva F.T. o'qitutuvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 Ўзбекиcтон Реcпубликаcи Президентининг “Ўзбекиcтон Реcпубликаcи олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияcини таcдиқлаш тўғриcида” ги 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-cонли Фармони.
2 Ўзбекиcтон Реcпубликаcи Президентининг “Малакаларни баҳолаш тизимини тубдан такомиллаштириш ва меҳнат бозорини малакали кадрлар билан таъминлаш чора-тадбирлари тўғрисида” ги 2020 йил 31 декабрдаги ПҚ-4939-cонли қарори.
3 Бакланова, Г.А. Формирование готовности будущего учителя начальных классов к использованию цифровых образовательных ресурсов : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Бакланова Галина Александрона. – Барнаул, –2013. – 229 с.
4 Ершова, Н.А. Формирование компетентности учителя начальных классов в области информационных и коммуникационных технологий в педагогическом колледже: дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Ершова Надежда Александровна. – Волгоград., 2009. – 233 с.
5 Ибрагимов А.А., Мамуров Т.Т. ОТМ фаолиятини такомиллаштиришда масофавий таълим технологиялари. // “МУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎ “ илмий-услубий журнали №3-1. 2020. – Б. 54-60.
6 Баранова Е. В., Гогун Е. А. и др. Методические рекомендации по использованию инструментальной компьютерной среды для организации уроков в начальной школе. — СПб.: Издат. «Анатолия», 2003.
7 Молоков Ю. Г. Информационные технологии в традиционной начальной школе // Начальное образование. 2002. — № 2.
Кутилмоқда