So'nggi yillarda til tadqiqotchilari va amaliyotchilari o'zlarining e'tiborlarini ma'ruzachining maqsadlariga erishish uchun individual lingvistik ko'nikmalarni rivojlantirishda tildan foydalanishga qaratdilar. Har bir mamlakat va har bir millatning o'ziga xos urf-odatlari va an’analari mavjud. Turli elatlarning urf-odatlari va an’analarini bilish juda muhimdir. Bu bizga turli millat va mamlakatlar tarixi va hayoti to'g'risida ko'proq ma'lumot olishga yordam beradi. Ushbu maqolada, asosan, ikki taniqli mamlakat madaniyati masalalari qiyosiy tahlil qilinadi.
So'nggi yillarda til tadqiqotchilari va amaliyotchilari o'zlarining e'tiborlarini ma'ruzachining maqsadlariga erishish uchun individual lingvistik ko'nikmalarni rivojlantirishda tildan foydalanishga qaratdilar. Har bir mamlakat va har bir millatning o'ziga xos urf-odatlari va an’analari mavjud. Turli elatlarning urf-odatlari va an’analarini bilish juda muhimdir. Bu bizga turli millat va mamlakatlar tarixi va hayoti to'g'risida ko'proq ma'lumot olishga yordam beradi. Ushbu maqolada, asosan, ikki taniqli mamlakat madaniyati masalalari qiyosiy tahlil qilinadi.
В последние годы языковые исследователи и практиканти поместили акцент на развития индивидуальных языковых навыков на использование языка для достижения целей говорящего. У каждой страны и у каждого народа есть свои традиции и обычаи. Очень важно знать традиции и обычаи разных людей. Это поможет вам узнать больше об истории и жизни разных народов и стран. Настоящая статья, в основном, посвящена этим вопросам культуры двух выдающихся стран.
In recent years, language researchers and practitioners have shifted their focus from developing individual linguistic skills to the use of language to achieve the speaker's objectives. Every country and every nation has it's own traditions and customs. It's very important to know traditions and customs of different people. It will help you to know more about the history and life of different nations and countries. Hereby article, mainly focuses on these issues on the culture of the two prominent countries.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xasanova S.Q. | katta o'qituvchi | Navoi State Pedagogical Institute |
2 | Boboyorova D.F. | o'qituvchi | Navoi State Pedagogical Institute |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Пинягин Ю.Н. Великобритания: история, культура, образ жизни. – Пермь: Изд-во Перм. Ун-та, 1996. – 296. |
2 | Сатинова В.М. Читаем и говорим о Британии и британцах. Мн.: Выш. шк., 1997. – 255с. |
3 | Традиции, обычаи и привычки. М.: ИНФРА-М, 2001. – 127с. |
4 | Котович О.В., Крук И.И. Золотые правила народной культуры.// О.В.Котович, И.И. Крук. - Минск, Адукацыя i выхаванне, 2008. - 592с. |
5 | Rabley, Stephen. Customs and traditions in Britain. Harlow (Essex), Longman, 1989. |
6 | Подласый И.П. Педагогика. т.1. Москва, Владос, 2001. |
7 | Adams, Laura L. "What Is Culture? Schemas and Spectacles in Uzbekistan." Anthropology of East Europe Review 16 (2): 65–71, 1998. |
8 | Allworth, Edward A. The Modern Uzbeks: From the Fourteenth Century to the Present; A Cultural History, 1990. |
9 | Freedom House 2000. Freedom in the World, The Annual Survey of Political Rights and Civil Liberties, 1999–2000: Uzbekistan Country Report, 2000. |
10 | www.uzbekistan.org/uzbekistan/culture/ |
11 | www.silkroadtreasuretours.com/uzbeks-culture |
12 | www.everyculture.com |
13 | www.learnenglish.de/britishculture. |
14 | en.wikipedia.org/.../CultureoftheUnitedKingdom |