Ushbu maqolamizda turli xil raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning ta’lim jarayonidagi imkoniyatlari tasvirlangan. Darsni raqamli ta’lim texnologiyalari va kompyuter ko‘magidan foydalanib tashkil etilganda, o‘quvchilar va o‘qituvchilar uchun eng samarali, mos va qiziqarli bo‘lishi uchun rejalashtirish mumkin. Raqamli ta’lim texnologiyalari yordamida bilish faoliyatini tashkil etishning eng ko‘p tarqalgan shakllari individual va frontal ta’lim shakllarining har ikkalasidan bir vaqtda foydalanish mumkin.
Ushbu maqolamizda turli xil raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning ta’lim jarayonidagi imkoniyatlari tasvirlangan. Darsni raqamli ta’lim texnologiyalari va kompyuter ko‘magidan foydalanib tashkil etilganda, o‘quvchilar va o‘qituvchilar uchun eng samarali, mos va qiziqarli bo‘lishi uchun rejalashtirish mumkin. Raqamli ta’lim texnologiyalari yordamida bilish faoliyatini tashkil etishning eng ko‘p tarqalgan shakllari individual va frontal ta’lim shakllarining har ikkalasidan bir vaqtda foydalanish mumkin.
В нашей статье описаны различные цифровые образовательные технологии и их возможности в образовательном процессе. Когда урок организован с использованием цифровых образовательных технологий и компьютерной поддержки, он может быть запланирован таким образом, чтобы быть наиболее эффективным, актуальным и интересным для учащихся и преподавателей. Наиболее распространенные формы организации познавательной деятельности с помощью цифровых образовательных технологий могут использоваться одновременно как индивидуальные, так и фронтальные формы обучения.
This article describes the different digital learning technologies and their potential in the educational process. When a lesson is organized using digital learning technologies and computer support, it can be planned to be most effective, relevant, and fun for students and teachers. The most common forms of organizing learning activities using digital learning technologies can be used simultaneously in both individual and frontal forms of learning.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Berdiyeva D.E. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | O‘zbekiston respublikasi prezidenti Shavkat Mirziyoyevning “Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2020-yil 27-fevral, PQ-4623-sonli prezident qarori. |
2 | Каймин В.А.. Информатика. Высшее образование – “Инфра М”, 2003 год, 162-164стр. |
3 | Махамов Х.Т., Турдиев Э.Ж., Tаълимда ахборот-коммуникация ва инновацион технологиялар, “Tаълим ва технология” илмий-услубий мақолалар тўплами, 3-қисм. Tермиз, 31-бет, 2018. |
4 | Xamdamov R., Taylaqov N., Begimqulov U., Sayfiev J. Elektron universitet, elektron vazirlik, masofaviy ta’lim texnologiyalari. Uslubiy qo‘llanma, Toshkent, 2011. 17-19b. |
5 | Громов Ю.Ю. и другие. Информационные технологии. Издательство: ФГБОУ ВПО “ТГТУ”. Тамбов. 2015, – 98стр. |
6 | Алиев М.Ч.. “Ахборот технологиялари” ўқув қўлланмаси (ўзбек ва рус тилларида). T.: ЎзДЖТУ 2018 , – 65б. |
7 | Шефер.Е.А. Использование цифровых технологий в образовательном процессе / Е. А. Шефер. —// Молодой ученый. — 2021. — № 16 (358). — С. 22-25. |
8 | Kenjabayev A.T., Ikramov M.M., Allanazarov A.A.. Axborotkommunikatsiya texnologiyalari. O‘quv-qo‘llanma.T.-“O‘zbekitson faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti”. 2017.- 408 b; |
9 | Бочаров М. И., Симонова И. В. Превентивные средства и методы противодействия негативным воздействиям на личность со стороны информационно-агрессивной среды Интернет // Научный поиск. 2014. № 2.2. – С. 6–16. |
10 | Выготский . С. Проблема возраста // Выготский . С. Собрание сочинений: в 6 т. Т. 4. Москва: Педагогика, 1984. С. 244–268. |
11 | Madaminov R.U. ”Delphi dasturlash tilida elektron ta’lim texnologiyalarini yaratish metodikasi’’ , Magistrlik dissertatsiyasi. Nukus, 2016, 23-30b. |
12 | https://lex.uz/ |
13 | https://studbooks.net/ |
14 | HTTPS://N.ZIYOUZ.COM/ |
15 | HTTPS://RU.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/МУ ЬТИМЕДИА |
16 | HTTPS://wiki.km-school.ru/wiki/index.php/Что_такое_мультимедиа |