39

Maqolada ko‘rsatilgan muammoning dolzarbligi O‘zbekiston Respublikasi davlat ta’lim standartlari va o‘qituvchilar uchun yangi kasbiy standartga o‘tish doirasida ma’lum bir keng qamrovli bilimga ega bo‘lgan o‘qituvchilarni tayyorlash vazifasi bilan bog ‘liq. O‘z fanlari bo‘yicha va kelajakdagi kasbiy faoliyatida yangi ta ‘lim texnologiyalarini qo‘llash qobiliyati alohida ahamiyatga ega. Zamonaviy jamiyat taraqqiyotining ilmiy-texnik darajasi o‘qituvchilardan o‘quv jarayonining barcha bosqichlarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan faol foydalanish ko‘nikmalariga ega bo‘lishni talab qiladi.

  • Ўқишлар сони 39
  • Нашр санаси 27-02-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони55-60
Ўзбек

Maqolada ko‘rsatilgan muammoning dolzarbligi O‘zbekiston Respublikasi davlat ta’lim standartlari va o‘qituvchilar uchun yangi kasbiy standartga o‘tish doirasida ma’lum bir keng qamrovli bilimga ega bo‘lgan o‘qituvchilarni tayyorlash vazifasi bilan bog ‘liq. O‘z fanlari bo‘yicha va kelajakdagi kasbiy faoliyatida yangi ta ‘lim texnologiyalarini qo‘llash qobiliyati alohida ahamiyatga ega. Zamonaviy jamiyat taraqqiyotining ilmiy-texnik darajasi o‘qituvchilardan o‘quv jarayonining barcha bosqichlarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan faol foydalanish ko‘nikmalariga ega bo‘lishni talab qiladi.

English

The urgency of the problem presented in the article is related to the state education standards of the Republic of Uzbekistan and the task of training teachers with a certain comprehensive knowledge within the framework of the transition to a new professional standard for teachers. The ability to use new educational technologies in their subjects and in their future professional activities is of particular importance. The scientific and technical level of the development of modern society requires teachers to have the skills to actively use information and communication technologies at all stages of the educational process.

 

Русский

Актуальность представленной в статье проблемы связана с государ­ст­венными стандартами образования Республики Узбекистан и задачей подготовки учителей с определенными комплексными знаниями в рамках перехода на новый профессиональный стандарт учителей. Особое значение имеет способность использовать новые образовательные технологии по своим предметам и в будущей профессиональной деятельности. Научно-технический уровень развития совре­менного общества требует от учителей умения активно использовать информа­ционно-коммуникационные технологии на всех этапах образовательного процесса.

 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Mirsaidova G.. katta o'qituvchi Samgasi al
2 Umirov B.. assistent O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Тaйлaкoв Н.И., Рaxимoв С.З. Мулътимeдияли дидaктик вoситaлaр тaълим сифaтини oширувчи вoситa. “Иннoвaциoннoe рaзвитиe нaуки и oбрaзoвaния” мeждунaрoднaя нaучнo-прaктичeскaя кoнфeрeнция. Сбoрник нaучныx публикaций. – Кaзaxстaн, 2020. –271 с.
2 2. Прoзoрoвa Ю.A. Мeтoдикa пoдгoтoвки будущиx учитeлeй инфoрмaтики в oблaсти oсущeствлeния инфoрмaциoннoгo взaимoдeйствия (нa примeрe дисциплины «Учeбнoe инфoрмaциoннoe взaимoдeйствиe нa бaзe рeсурсa Интeрнeт): Дис. кaнд. пeд. нaук. – М., 2004. – С. 124-128.
3 3. Nurmukhamedova D., Akramova L., Buriev I., Abdullaev A., & Khonimkulova F. (2021). Smart-Teshnologies in the Process of Teaching the Russian, 48(8).
4 4. Boronenko T.A. Pedagogikaning faol va interfaol usullari masofaviy ta‘lim tizimidagi o‘zaro ta‘sirlar / T.A.Boronenko, A.V.Kaysina, V.S.Fedotova // Ilmiy suhbat. 2017. No 1. P. 227-243.
5 5. Gotskay I., Juchkov V., Pustylnik P. O‘qitish metodikasining rivojlanishi tizimli-faol yondashuvga asoslangan: 3d-texnologiyadan foydalanish//: A.Burkov. – San-Fransisko, 2013. 120-123-b.
Кутилмоқда