105

Ушбу  мақолада  “Педагогик  дастурий  воситалар”  фанини ўқитиш  самарадорлигини  ошириш  модели  таклиф  этилган  ҳамда  ушбу моделнинг  имкониятлари  ёритилган.  Шунингдек,  таклиф  этилган  моделнинг самарадорлик даражасини аниқлаш бўйича  педагогик  тажриба-синов ишлари  натижаларининг самарадорлик даражаси  Стьюдeнт-Фишер технологиясидан фойдаланиб исботланганлиги келтирилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 21-03-2024
  • Ўқишлар сони 105
  • Нашр санаси 30-12-2022
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони52-59
Ўзбек

Ушбу  мақолада  “Педагогик  дастурий  воситалар”  фанини ўқитиш  самарадорлигини  ошириш  модели  таклиф  этилган  ҳамда  ушбу моделнинг  имкониятлари  ёритилган.  Шунингдек,  таклиф  этилган  моделнинг самарадорлик даражасини аниқлаш бўйича  педагогик  тажриба-синов ишлари  натижаларининг самарадорлик даражаси  Стьюдeнт-Фишер технологиясидан фойдаланиб исботланганлиги келтирилган. 

Русский

В  данной  статье  рассматриваются  возможности  модели повышения  эффективности  преподавания  дисциплины  "Педагогические программные  средства".  Также  показан  педагогический  опыт  определения степени  эффективности  модели  -  доказана  степень  эффективности результатов  тестовой  работы  с  использованием  технологии  Стьюдента-Фишера. 

English

This article discusses the possibilities of the model for improving the  efficiency  of  teaching  the  discipline  "Pedagogical  software".  The  pedagogical experience of determining the degree of model efficiency is also shown - the degree of effectiveness of the results of test work using the Student-Fisher technology is proved.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Otaqulova D.R. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фанлар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2007. – 246 б.
2 Тайлоқов Н.И. Узлуксиз таълим тизими учун ўқув адабиётлари янги авлодини яратишнинг илмий педагогик асослари: Пед. фан. докт. … дисс. –Т., 2006. – 362 б.
3 Шаронин Ю.В. Цифровые технологии в высшем и профессиональном образовании: от личностно ориентированной Smart-дидактики к блокчейну в целевой подготовке специалистов // Современные проблемы науки и образования. – 2019. – №1
4 Элмуродов Ж. А. Умумий ўрта таълим муассасалари учун очиқ ахборот-таълим муҳитини яратиш ва жорий этиш методикасини такомиллаштириш (Электрон таълим назарияси ва методикаси) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент, 2020. – 143 б.
5 Мўминов Б.Б.Педагогик дастурий таъминот яратиш * технологияси монографияси // Бухоро-2010
6 Азизхўжаэва Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. -Т.: ТДПУ. 2006 й
7 Сарсенбаева Р.М. Талабалар мустақил таълимини ташкил этиш методикаси. / Ўқув-услубий қўлланма. – Т.: ТМИ, 2014. – 48-54 б.
8 Сарсенбаева Р.М. Дарсларда кўргазмали ва тарқатмали материаллардан фойдаланиш технологияси. // «Замонавий таълим», 2015, 2-сон. – 36-45б.
9 Зайнидинов Х.Н., Азимова У.А., // Blended learning асосида таълим тизимини ташкил этиш йўли билан компетентликни такомиллаштириш. Modern informatics and its teaching methods (MITM2020) [Electronic resource]: collection of materials of the international scientific-practical conference. - Andijan, May 20, 2020. Section I. Modern methods of teaching computer science in higher and general secondary education DOI 10.26739/conf 20/05/2020 - 55 б
10 Абрамова Я.К. Blended learning as an innovative educational technology // Prospects for the development of information technologies. 2014. No. 17. S. 115-119.
11 Bogoryad NV, Lysunets TB Changing the role of the teacher in the concept of blended learning // In the world of scientific discoveries. 2014. No. 3 (51). – S. 76-81.
Кутилмоқда